بازی بتل رویال Spellbreak هفته آینده رسما عرضه می گردد

به گزارش چای قند پهلو، پس از یکی دو سال آزمایش، بالاخره تاریخ عرضه نسخه نهایی بازی Spellbreak اعلام شده است. تاریخ انتشار بازی هم اصلا دور نیست و هفته آینده می توانیم این بتل رویال جدید را روی تمام پلتفرم ها به رایگان دانلود کنیم.

بازی بتل رویال Spellbreak هفته آینده رسما عرضه می گردد

تاریخ انتشار بازی Spellbreak در رویداد افتتاحیه نمایشگاه گیمزکام و با نمایش تریلری جدید از بازی اعلام شد؛ تریلری که به خوبی سبک و سیاق متفاوت این بازی را در مقایسه با دیگر بازی های بتل رویال به تصویر می کشد. بازی Spellbreak برخلاف دیگر رقبای هم سبک خود، به جای تیر و تفنگ، روی استفاده از جادو تمرکز دارد.

بازی نماینده ها می توانند از بین شش کلاس جادوگر مختلف، یکی را انتخاب نمایند و در نقشه بازی به مبارزه با یکدیگر مشغول شوند. کلاس های بازی هر کدام قدرت های خاص خود را دارند؛ برای مثال کلاس Pyromancer روی جادوهای آتشین تمرکز دارد، کلاس Conduit روی جادوهای طوفانی و برقی و کلاس Frostborn روی جادوهای یخی.

می توان با ادغام جادوهای مختلف و قرار دادن آیتم هایی متنوع روی آن ها، دست به خلق حمله های جدیدی در بازی زد. با این حال، حمله های جادویی بازی طوری طراحی شده است تا برای مثال بتوان با آتش، حملات جادوهای یخی را از بین برد؛ در نتیجه امکان ادغام این دو جادو و ساخت حرکات جدید وجود ندارد.

دنیای جادویی Spellbreak، آیتم های داخل نقشه را هم متفاوت از دیگر بازی های بتل رویال نموده است. می توانید آیتم هایی پیدا کنید که جادوهای پرواز کردن، نامرئی شدن، کنترل زمان یا توانایی های جذاب دیگری را به شخصیت تان اضافه می نمایند.

بازی برای مدت زیادی در قالب نسخه بتا و با پرداخت هزینه ای در دسترس بازی نماینده ها قرار گرفته بود، اما دو ماه پیش خبردار شدیم که نسخه نهایی بازی به صورت رایگان عرضه خواهد شد. پلتفرم هایی که برای بازی در نظر گرفته شده اند، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر هستند.

بازی Spellbreak در روز سوم سپتامبر روی تمام پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

می توانید در ادامه تریلر عرضه بازی را ببینید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 363

به "بازی بتل رویال Spellbreak هفته آینده رسما عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی بتل رویال Spellbreak هفته آینده رسما عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید