شخصیت اصلی Assassins Creed Valhalla در طول داستان تغییر می کند

به گزارش چای قند پهلو، در بازی اساسینز کرید ولهالا می توانید جنسیت شخصیت خود را در هر قسمت از بازی تعیین کنید. البته یک قابلیت اضافه هم در نظر گرفته شده که خود بازی جنسیت شخصیت شما را تعیین می کند.

شخصیت اصلی Assassins Creed Valhalla در طول داستان تغییر می کند

شاید سری اساسینز کرید بهترین داستان و گیم پلی را در میان بازی های ویدیویی نداشته باشند اما همیشه دنیاهایی حیرت انگیز را در جای جای دنیا و دوران مختلف خلق کرده اند. اساسینز کرید ولهالا جدیدترین نسخه از سری اساسینز کرید است که این بار ما را به سرزمین های یخ زده شمالی و دوران وایکینگ ها می برد.

اساسینز کرید ولهالا مانند نسخه های ادیسه و سیندیکیت این سری، شخصیت های زن و مرد قابل بازی دارد. البته در این نسخه از سری اساسینز کرید دو شخصیت متفاوت برای هر جنسیت وجود ندارد و هر دو جنسیت مربوط به یک شخصیت هستند.

شما در ابتدای بازی می توانید جنسیت شخصیت اصلی که ایوور نام دارد را مشخص کنید؛ ولی امکان تغییر جنسیت شخصیت بازی در هر کجای بازی ممکن است. در بازی اساسینز کرید ادیسه انتخات شخصیت اصلی میان دو شخصیت کاساندرا و الکسیوس در ابتدای بازی انجام می شد و دیگر امکانی برای تغییر آن وجود ندارد. در بازی اساسینز کرید سیندیکت هم شخصیت بازی بر اساس مرحله در حال جریان مشخص می شد.

بازی اساسینز کرید ولهالا یک حالت دیگر هم دارد که خود بازی جنسیت شخصیت شما را مشخص می کند. به گفته توسعه دهندگان بازی، انتخاب های خود بازی نه تنها اجباری، بلکه چندان هم پرتعداد نیستند ولی به فهم داستان بازی کمک می کنند. متأسفانه جزئیات دقیق این حالت که انتخاب آن از سوی سازنده های بازی پیشنهاد شده، مشخص نسیت. در توضیحات این حالت آمده که با انتخاب آن، دستگاه آنیموس جنسیت شخصیت بازی را بر اساس جریان DNA تنظیم می کند. دستگاه آنیموس همان دستگاه خیالی معروف سری اساسینز کرید است که با استفاده از DNA افراد، تاریخ زندگی اجداد آن ها را مشخص می کند.

  • ببینید: تریلر داستانی Assassins Creed Valhalla

بازی اساسینز کرید ولهالا روز 10 نوامبر (20 آبان) برای ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، کامپیوتر های شخصی از طریق فروشگاه اپیک گیمز و یوپلی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. نسخه پلی استیشن 5 این بازی دو روز بعد، در تاریخ 12 نوامبر (22 آبان) منتشر خواهد شد. البته قرار بود این بازی دیرتر منتشر شود ولی عرضه آن جلو افتاد.

منبع: یوروگیمر

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 آبان 1399 بروزرسانی: 27 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 429

به "شخصیت اصلی Assassins Creed Valhalla در طول داستان تغییر می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شخصیت اصلی Assassins Creed Valhalla در طول داستان تغییر می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید