بسته بازسازی Mass Effect احتمالا زمستان عرضه می گردد

به گزارش چای قند پهلو، هرچند که تا به امروز نسخه بازسازی شده سه گانه مس افکت به صورت رسمی توسط شرکت الکترونیک آرتس معرفی نشده، اما برای مدت زیادی است که شایعه های مختلف منتشرشده از آن، نگاهمان را جلب نموده است. به تازگی شایعه جدیدی منتشرشده که شاید برای هواداران بازی خیلی هم خوشایند نباشد.

بسته بازسازی Mass Effect احتمالا زمستان عرضه می گردد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

شایعه ساخت و عرضه نسخه ریمستر سه گانه اصلی مس افکت از چندین ماه پیش به بیرون درز نموده بود و منابع معتبری از جمله جف گراب، نویسنده سایت VentureBeat، آن را در ماه می اعلام و تصدیق نموده بودند؛ اما دلیل خاصی وجود دارد که الکترونیک آرتس (EA) همچنان این اثر را معرفی ننموده است. بر اساس اطلاعات اخیر جف گراب، شرکت EA در ابتدا قصد داشت که این بازی را در ماه اکتبر معرفی و عرضه کند اما شرایط دقیقاً طبق خواسته تیم سازندگان این نسخه پیش نرفته است. ظاهراً شرکت الکترونیک آرتس و استودیو بایوور، خالق سری مس افکت، برنامه خود را برای عرضه این نسخه به اوایل 2021 موکول نموده اند. طبق شایعه ها، این نسخه قرار است با نام کامل Mass Effect: Legendary Edition عرضه شود.

به نظر می رسد که علاوه بر شرایط ویژه ای که به خاطر ویروس کرونا به وجود آمده و کار را برای استودیوهای مختلف در سراسر دنیا سخت ساخته، ظاهراً مشکل عظیم دیگری هم وجود دارد که آن مشکل به خروجی فعلی بازی مس افکت 1 بازمی شود. از آنجایی که مس افکت 1 قدیمی ترین نسخه سری است و عمر بیش تری نموده، طبیعتاً از نظر گرافیکی هم عقب تر از دیگر نسخه ها است. طبق این گزارش، در حال حاضر کیفیت ریمستر مس افکت 1 نمی تواند با کیفیت دیگر نسخه ها در یک سطح قرار بگیرد. با توجه به این که احتمالاً بسیاری از بازیکنان دوست دارند این نسخه را قبل از دیگر نسخه ها تجربه نمایند، ممکن است در شرایط فعلی کیفیت ریمستر این نسخه آن ها را ناامید سازد و حتی باعث شود تا ریمستر مس افکت 2 و مس افکت 3 را هم تجربه ننمایند. این قضیه به ویژه می تواند برای بازیکنان تازه آشنا شده با سری مس افکت صدق کند. بر اساس اخبار، هم از نظر بصری و هم در گیم پلی بازسازی قسمت اول دچار مشکلاتی است. سازندگان از ایرادات فعلی مطلع هستند و قصد دارند در این فرصت اضافه، آن ایرادات را رفع نمایند.

همچنین این گزارش اذعان دارد که بایوور قصد ندارد بخش چندنفره مس افکت 3 را به Mass Effect: Legendary Edition اضافه کند و این نسخه فاقد بخش چندنفره خواهد بود. البته، ری مستر سه گانه مس افکت قرار است تمامی محتوای قابل دانلود منتشرشده برای نسخه های قبل را در خود داشته باشد تا بازیکنان بتوانند تجربه کاملی از این سه بازی داشته باشند.

اگرچه از چند جهت ممکن است این خبر برای بعضی ناامیدنماینده باشد اما در این مورد نمی توان الکترونیک آرتس یا بایوور را سرزنش کرد. اگر این موضوع واقعاً باعث خلق تجربه بهتری از ریمستر نسخه اول و دیگر نسخه ها شود، قطعاً ارزش صبر کردن را خواهد داشت و علاوه بر آن، اگر بخواهیم به درستی به شرایط نگاه کنیم، این بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده که بخواهیم برای اتفاقات ایجادشده در فرایند ساختش ناامید باشیم. در واقع، بایوور دست نگه داشته تا هنگامی که از تاریخ عرضه بازی مطمئن شود، آن را معرفی و منتشر کند.

سری مس افکت از آن دست آثاری است که تجربه به یادماندنی و شیرینی را برای بسیاری از بازیکنان رقم زده و اگر این خبر واقعیت داشته باشد، شاید بتوانیم در Mass Effect: Legendary Edition بازسازی نسبتاً خوبی را از این سری تجربه کنیم؛ به خصوص وقتی که ناامیدنمایندگی مس افکت آندرومدا را هنوز به خاطر داریم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 336

به "بسته بازسازی Mass Effect احتمالا زمستان عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته بازسازی Mass Effect احتمالا زمستان عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید