بچه ها در گوگل محدودتر شدند!

به گزارش چای قند پهلو، زومیت نوشت: گوگل تغییراتی در سرویس Family Link اعمال کرده است تا والدین راحت تر از قبل روی خریدهای درون برنامه ای کودک خود نظارت انجام دهند.

بچه ها در گوگل محدودتر شدند!

بر اساس گزارش گیزمودو، گوگل تغییراتی در فروشگاه آنلاین پلی استور اعمال کرده است تا از مسئله ای که شماری از خانواده ها با آن دست وپنجه نرم می کنند، جلوگیری کند. بچه ها به هنگام استفاده از اپلیکیشن ممکن است بدون اجازه والدین، هزاران دلار صرف خرید درون برنامه ای کنند(این اتفاق به دفعات در بازی فورتنایت رخ داده و در نتیجه آن شرکت اپیک گیمز متحمل جریمه سنگینی شده است).

قابلیت های فعلی سرویس Google Family به والدین امکان می دهند که معین کنند بچه ها شان امکان خرید محتواهای پولی و انجام خریدهای درون برنامه ای را داشته باشند یا نه. در قالب سیستم گوگل، کودک درخواستی برای والدین می فرستد و تا قبل از تأیید از طریق والدین، امکان خرید ندارد. پس از انجام خرید، رسید برای والدین ارسال می شود.

گوگل می گوید قابلیت موردبحث برای افرادی که والدین شان نوع معینی از پرداخت را از قبل معین کرده باشند، در دستگاه های اندرویدی قابل دسترس است. به لطف تغییرات تازه، والدین می توانند ببینند که کودک شان در پی انجام چه خریدی است. آن ها همچنین می توانند روش پرداخت را کنترل کنند. به علاوه، والدین می توانند به جزئیات بیشتری درباره اپلیکیشن موردعلاقه کودک دسترسی پیدا کنند.

سرویس Family Link گوگل از سال 2017 در دسترس قرار گرفته است و به والدین امکان می دهد که روی اپلیکیشن ها و مدت زمان استفاده کودک از گوشی نظارت کنند. گوگل چند ماه پیش Family Link را بازطراحی و تب تازه Controls را به آن اضافه کرد تا والدین بتوانند محدودیت استفاده از گوشی یا اپلیکیشن های به خصوص را اعمال کنند.

Family Link یک تب داخلی برای بررسی اپلیکیشن های دانلودشده، درخواست های خرید و نظارت روی وب سایت های بلاک شده دارد. والدین می توانند از طریق Family Link، موقعیت مکانی کودک خود را بلادرنگ رهگیری کنند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 دی 1401 بروزرسانی: 12 دی 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1354

به "بچه ها در گوگل محدودتر شدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها در گوگل محدودتر شدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید