حضور در فینال توقع خانواده والیبال است، از رئیسی تشکر می کنیم

به گزارش چای قند پهلو، بهنام محمودی در تبادل نظر با خبرنگاران پیش از اعزام تیم ملی والیبال به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: امروز در تمرینات حاضر شده ام و با ملی پوشان و کادر فنی صحبت هایی را انجام دادم. به همه آن ها خدا قوت می گویم و در رقابت های قهرمانی آسیا برای آن ها آرزوی موفقیت دارم. خرسند هستیم که بالاخره کادر ایرانی در راس کار قرار گرفته است و این باید زودتر انجام می شد اما همواره یک نقد داشتم و آن هم زمانی حضور یک مربی در راس دو تیم ملی بود.

حضور در فینال توقع خانواده والیبال است، از رئیسی تشکر می کنیم

محمودی ادامه داد: اعتقادم بر این بود که در رده جوانان و بزرگسال باید دو سر مربی انتخاب می شد اما به علت نزدیکی مسابقات و نبود مربی چنین تصمیمی گرفته شد. درهرصورت برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا شانس قهرمانی دارد و توقع ما این است که تیم به فینال مسابقات راه پیدا کند.

وی اضافه کرد: تیم ملی در قهرمانی آسیا باید نتیجه کسب کند و حتما در فینال رقابت ها حضور داشته باشد. این توقع بجای جامعه والیبال است. معروف که از تیم ملی خداحافظی نموده است محمد موسوی هم حتما خداحافظی می نماید و امیر غفور هم به علت حضور در تیم باشگاهی نتوانست در کنار تیم ملی باشد. پس این سه بازیکن در تیم حضور ندارند اما توقع، حضور تیم ملی در فینال رقابت ها می باشد.

کارشناس والیبال در ادامه تاکید نمود: برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم و از اصحاب رسانه توقع می گردد به وظیفه ذاتی خود عمل نمایند چرا که آن ها چشم و گوش مردم و نظام هستند.

محمودی در انتها گفت: سجادی با حمایت خانواده ورزش در راس وزارت نهاده شد و خوشحالیم که این اتفاق رخ داد. از رئیسی تشکر می کنیم که به خواسته جامعه ورزش جامعه عمل پوشاند و سجادی را که از جنس ورزش است به اسم وزیر ورزش معرفی کرد و حال این از توقع سجادی می رود که همان طور که با حمایت جامعه ورزش به اسم وزیر انتخاب شد، سعی کند که از بدنه ورزش در بخش های مختلف ورزش استفاده کند که با اهداف نظام و رئیسی هم پوشانی داشته باشد. قطعا تغییر و تحولات اساسی در ادامه رخ خواهد داد و امیدواریم که در بخش معاونت و مدیرکل ها از خانواده ورزش استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 شهریور 1400 بروزرسانی: 16 شهریور 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 951

به "حضور در فینال توقع خانواده والیبال است، از رئیسی تشکر می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور در فینال توقع خانواده والیبال است، از رئیسی تشکر می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید