حقوق معین شده برای کارگران ظلم و اجهاف در حق خبرنگارانن است، صدایی از مجلس شنیده نمی شود

به گزارش چای قند پهلو، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوقی که برای کارگران اعلام شده ظلم و اجهاف در حق خبرنگارانن است و امید کارگران به مجلس است ولی هیچ صدای از مجلس شنیده نمی شود.

حقوق معین شده برای کارگران ظلم و اجهاف در حق خبرنگارانن است، صدایی از مجلس شنیده نمی شود

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران، محمدرضا صباغیان در جلسه علنی صبح امروز و در ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد لایحه اقتصادیات بر ارزش افزوده؛ در تذکری به نحوه تعیین دستمزد برای کارگران اعتراض کرد و اظهار کرد: حقوقی که برای کارگران اعلام شده ظلم و اجهاف در حق خبرنگارانن است و امید کارگران به مجلس است ولی هیچ صدای از مجلس شنیده نمی شود.

پزشکیان به وی اخطار داد که شما باید در موافقت پیشنهاد مطرح شده صحبت کنید لذا در باره موضوع حرف بزنید.

مصطفی کواکبیان هم زمانی که تریبون برای اظهار موافقتش با پیشنهاد درباره لایحه در اختیارش قرار گرفت، ابتدا در تذکری از قرائت نشدن بیانیه 180 نماینده درباره تعیین حداقل دستمزد کارگران انتقاد کرد.

وی بیان کرد: روز گذشته 180 نماینده بیانیه ای را درباره تعیین حداقل دستمزد کارگران امضا کردند اما بیانیه خوانده نشد و وزیر کار دیشب مصوبه شورای عالی کار را ابلاغ کردند.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته با توجه به در دستورکار بودن لایحه اقتصادیات بر ارزش افزوده اعلام شد که نطق ها، تذکرات و بیانیه های نمایندگان به جلسه امروز مجلس موکول شود.

4034/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 134

به "حقوق معین شده برای کارگران ظلم و اجهاف در حق خبرنگارانن است، صدایی از مجلس شنیده نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حقوق معین شده برای کارگران ظلم و اجهاف در حق خبرنگارانن است، صدایی از مجلس شنیده نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید