خبرنگاران انتها تلخ فصل عذاب آور استقلال، پاختاکور مالک مطلق توپ و میدان

به گزارش چای قند پهلو، تهران- خبرنگاران- استقلال با شکست مقابل پاختاکور ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این رقابت ها وداع تلخی داشت.

خبرنگاران انتها تلخ فصل عذاب آور استقلال، پاختاکور مالک مطلق توپ و میدان

به گزارش خبرنگاران، تیم های استقلال ایران و پاختاکور ازبکستان از ساعت 21:15 دقیقه امروز (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به مصاف یکدیگر رفتند.

قضاوت این مسابقه را احمد الکاف عمانی برعهده داشت.

در دقیقه 24 شوت پای چپ چر ان به زیبایی توسط سید حسین حسینی مهار شد.

در دقیقه 24 روی اشتباه خط دفاعی پاختاکور شیخ دیاباته صاحب فرصت گل زنی شد اما ضربه این بازیکن توسط الدوربک سویونوف به کرنر رفت.

در دقیقه 32 علی کریمی از روی یک ضربه ایستگاهی و به زیبایی دروازه پاختاکور را باز کرد.

در دقیقه 42 ارسال علی جونوف از سمت راست با ضربه سر دراگان چران همراه شد تا دروازه سید حسین حسینی باز شود.

در دقیقه 47 اشتباهات سریالی استقلالی ها در خط میانی و خط هافبک باعث شد توپ به سوبیرخوجائف و این بازیکن پاس خوبی را به ارن دردیوک بدهد و مهاجم پاختاکور با شوتی محکم برای دومین بار دروازه آبی پوشان را باز کرد.

در دقیقه 50 پاس پشت دفاع به مهدی قایدی رسید و این بازیکن از سد دروازه بان پاختاکور گذشت اما ضربه نهایی کم رمق او توسط اسماعیلوف از خط دروازه برگشت داده شد.

در دقیقه 74 ضربه کاشته ماشاریپوف به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به خارج رفت.

در دقیقه 79 پس از برخورد توپ به دستان مدافع پاختاکور تمام استقلالی ها اعتقاد به ضربه پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه 80شیخ دیاباته فرصت خوبی را برای گلزنی به دست آورد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به خارج رفت.

در دقیقه 82 ضربه سر شیخ دیاباته که روی سانتر میلاد زکی پور نواخته شد به راحتی در دستان دروازه بان پاختاکور قرار گرفت.

در دقیقه 88 ارسال قایدی می توانست موقعیت خطرناکی را برای استقلال ایجاد کند انا مدافعان پاختاکور توپ را برگشت دادند تا خطر از بیخ گوش این تیم بگذرد.

پیش از این دیدار قرار بود استقلال در این مرحله با الهلال عربستان روبرو شود اما این تیم از سوی کنفدراسیون فوتبال به دلیل مبتلا شدن جمع کثیری از نفراتش به ویروس کرونا، از لیگ قهرمانان کنار گذاشته و پاختاکور جانشین سعودی ها شد.

هرویه میلیچ به دلیل دو کارته بودن نتوانست آبی پوشان را در این مسابقه همراهی کند.

وریا غفوری به دلیل مصدومیت در فهرست 18 نفره استقلال حضور نداشت.

استقلال در این بازی پیراهن دوم خود را پوشید. طبق قانون AFC، با توجه به صدرنشینی پاختاکور و دوم شدن استقلال در گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان آسیا، تیم پاختاکور تیم A محسوب شده و حق انتخاب پیراهن با این تیم بوده و به همین دلیل تیم استقلال در مصاف با این حریف خود با لباس یک دست سفید به میدان می رود.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، میلاد زکی پور، روزبه چشمی، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی(زکریا مرادی)، مهدی قایدی، مسعود ریگی(فرشید باقری)، محمد دانشگر و امیر ارسلان مطهری(آرش رضاوند)

ترکیب پاختاکور:

الدوربک سویونوف، حاجی اکبر علی جونوف، انزور اسماعیلوف، ایگور کریمتس، فرخ صیفی اف، اودیل هامروبکوف، سردار سوبیرخوجائف(ولادیمیر کوژاک)، دوستونبک خامداموف(جاووخیر سیدیکوف)، دراگان چران، جلال الدین ماشاریپوف و ارن دردیوک(ایگور سرگی اف)

منبع: ایرنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 395

به "خبرنگاران انتها تلخ فصل عذاب آور استقلال، پاختاکور مالک مطلق توپ و میدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتها تلخ فصل عذاب آور استقلال، پاختاکور مالک مطلق توپ و میدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید