خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک

به گزارش چای قند پهلو، در حالی که قرار بود رومن ولاسوف و داویت چاکوتادزه دو دارنده مدال طلای المپیک راهی رقابت های گزینشی المپیک در قاره اروپا شوند، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در واپسین لحظات نام آن ها را خط زد.

خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه جهانی کشتی از تصمیم غیرمنتظره روس ها در خط زدن نام دو قهرمان المپیک خود پیش از رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا خبر داد.

رومن ولاسوف دارنده 2 طلای المپیک و 2 طلای جهان پیش از این قرار بود به عنوان نماینده وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی روسیه در رقابت های گزینشی المپیک به میدان برود اما در آستانه اعزام به این رقابت ها نام وی خط خورد و الکساندر چهرکین دارنده مدال طلای جهان 2018 جانشین او شد.

پیش از این ولاسوف در فاصله 2 هفته مانده به رقابت های قهرمانی جهان 2018 نیز به دلیل مصدومیت زانو جای خود را به چهرکین داد و این کشتی گیر پیروز شد در نخستین تجربه جهانی اش به مدال باارزش طلای جهان در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی برسد.

با این اوصاف و در صورتی که چهرکین پیروز به کسب سهمیه المپیک شود باید وی را نیز به عنوان یکی از مدعیان پوشیدن دوبنده روسیه در المپیک توکیو بدانیم.

همچنین از دیگر تصمیمات جالب توجه روس ها که نشان می دهد برخلاف کشتی ایران توجهی به نام و عنوان کشتی گیران خود ندارند، میلاد علیرزایف دارنده مدال طلای زیر 23 سال 2019 جهان در وزن 82 کیلوگرم جانشین داویت چاکوتادزه قهرمان المپیک 2016 شد.

انتخاب این کشتی گیر جوان در حالی است که وی پیش از این در وزن 82 کیلوگرم کشتی گرفته و برای اولین بار قرار است در وزن المپیکی 87 کیلوگرم برای روسیه در رویداد مهم کسب سهمیه المپیک به میدان برود.

سرگئی سمنوف روس دارنده مدال های طلای جهان و برنز المپیک دیگر نماینده کشتی فرنگی روسیه در مجارستان است که در سنگین وزن به میدان می رود.

رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره اروپا، از روز پنج شنبه(28 اسفند) به مدت 3 روز در بوداپست مجارستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 719

به "خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط خوردن ولاسوف و چاکوتادزه پیش از اعزام به کشتی گزینشی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید