دانشگاه یاسوج در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد

به گزارش چای قند پهلو، دانشگاه یاسوج میان دانشجویان یا فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

دانشگاه یاسوج در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه یاسوج از میان دانشجویان یا فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه و سایر دانشگاه های معتبر برای سال تحصیلی 1401-1400 در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

مصاحبه داوطلبین پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری همزمان با مصاحبه داوطلبین با آزمون صورت می پذیرد.

دانشگاه یاسوج در خصوص پذیرش قطعی دانشجویان دکتری با توجه به ظرفیت ها و محدودیت های رشته و گرایش های دوره دکتری خود تصمیم گیری خواهد کرد و هیچ گونه الزامی به پذیرش دانشجوی دکتری از این طریق در تمام رشته گرایش های دوره دکتری خود ندارد.

دانشگاه اختیار دارد حداکثر معادل بیست درصد از ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی-پژوهشی دوره روزانه دکتری خود در هر کد رشته محل تحصیل را از بین دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد داخل و مورد تأیید وزارت یا دانشجویان دوره کارشناسی ارشد داخل که تا پایان شهریور ماه سال درخواست پذیرش، دانش آموخته شوند را به صورت مازاد بر ظرفیت، پذیرش کند.

شرط داشتن میانگین کل نمرات در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه های صنعتی و جامع مستقر در مراکز استان ها به ترتیب 15 و 16 است.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر به فایل pdf مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 خرداد 1400 بروزرسانی: 28 خرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 826

به "دانشگاه یاسوج در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه یاسوج در مقطع دکتری بدون آزمون دانشجو می پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید