دو رشته جدید به لیست رشته های دانشگاه لرستان اضافه شد

به گزارش چای قند پهلو، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان گفت: رشته های حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته و علوم اقتصادی-گرایش اقتصاد نظری در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه لرستان اضافه شد.

دو رشته جدید به لیست رشته های دانشگاه لرستان اضافه شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

احسان رشیدیان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد افزوده شدن رشته های جدید به لیست رشته های تحصیلی این دانشگاه، گفت: شورای گسترش و برنامه ریزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ایجاد دو رشته تحصیلی جدید در دانشگاه لرستان موافقت نموده است.

رشیدیان افزود: بر این اساس، قرار است رشته های حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته و علوم اقتصادی-گرایش اقتصاد نظری در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته به لیست رشته های تحصیلی دانشگاه لرستان اضافه گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ابراز کرد: این موافقت از نوع موافقت قطعی بوده و قرار است در ترم تحصیلی 1400-1399 در این دو رشته پذیرش دانشجو داشته باشیم و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته ها نیز از نوع روزانه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 280

به "دو رشته جدید به لیست رشته های دانشگاه لرستان اضافه شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "دو رشته جدید به لیست رشته های دانشگاه لرستان اضافه شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو رشته جدید به لیست رشته های دانشگاه لرستان اضافه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید