زمان بندی عرضه گوشی های تازه وان پلاس لو رفت

به گزارش چای قند پهلو، وان پلاس هفته گذشته گوشی وان پلاس 10 پرو را در چین معرفی کرد ولی هنوز گزارشی درباره تاریخ عرضه این گوشی برای بازارهای جهانی منتشر نشده است. حالا یکی از افشاگران زمان بندی عرضه گوشی های وان پلاس که قرار است در نیمه نخست 2022 عرضه شوند، ارائه نموده است. طبق این پست، ماه آینده میلادی شاهد عرضه گوشی نورد CE 2 در هند و عرضه نورد N20 در اروپا خواهیم بود. بعلاوه ظاهرا عرضه جهانی وان پلاس 10 پرو هم از دو ماه دیگر شروع می گردد.

زمان بندی عرضه گوشی های تازه وان پلاس لو رفت

بعلاوه گویا سه ماه دیگر شاهد عرضه رابط کاربری مبتنی بر اندروید 12 خواهیم بود که طبق اعلام مدیرعامل وان پلاس ، مبنای کد آن با رابط کاربری ColorOS گوشی های اوپو مشترک خواهد بود. علاوه بر این، وان پلاس بین این گوشی ها از تلویزیون، ایرفون و ایرباد نو هم رونمایی خواهد نمود.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوشی وان پلاس نورد CE 2 از چیپست Dimensity 900، نمایشگر اولد 90 هرتز و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 65 وات بهره می برد. بعلاوه در پنل پشتی این گوشی سه دوربین 64+8+2 مگاپیکسلی تعبیه شده است. در رابطه با گوشی نورد N20 هم باید انتظار بهره گیری از اسنپدراگون 695، پنل اولد و سه دوربین 48+2+2 مگاپیکسلی را داشته باشیم.

افشاگری که این اطلاعات را منتشر نموده سابقه خوبی در این زمینه دارد ولی در نهایت با یک شایعه سروکار داریم و شاید به واقعیت تبدیل نشود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1160

به "زمان بندی عرضه گوشی های تازه وان پلاس لو رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی عرضه گوشی های تازه وان پلاس لو رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید