ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان در منطقه 13

به گزارش چای قند پهلو، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه13 با اشاره به طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان گفت : با توجه به کاهش دما و برودت هوا ، این طرح به صورت مستمر در بزرگراه شهید یاسینی و دیگر نقاط حساس در حال اجراست .

ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان در منطقه 13

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه13 گفت: در اجرای این طرح که با هماهنگی نیروی انتظامی ، پلیس راهور و همکاری و مشارکت مرکز خدمات اجتماعی انجام می شود، با شناسایی و جمع آوری افراد معتاد متجاهر و کارتن خواب که موجب سلب آسایش عموم شهروندان می شوند، این افراد را جمع آوری و جهت بهبود شرایط تحویل کمپ ماده 16 ، مراکز ترک اعتیاد ، گرمخانه ها و مکحل های ذیصلاح می شوند.

وی ، افزایش امنیت روانی شهروندان و پاکسازی چهره شهر از معتادان متجاهر را از اهداف طرح جمع آوری افراد کارتن خواب برشمرد و افزود: با توجه به مهاجرت و معضلات اجتماعی ، متاسفانه شاهد افزایش تعداد افراد نیازمند توجه هستیم که بر این اساس ، ساماندهی افراد بی خانمان و کارتن خواب در دستور کار قرار گرفته است .

شهردار منطقه13 یادآور شد: با توجه به تشکیل قرارگاه اجتماعی، این طرح ماهیانه و به طور مستمر ادامه دارد که روز گذشته به همت شهرداری ناحیه 4 ، مرکز خدمات اجتماعی، نیروی انتظامی اجرایی شد .

وی تاکید کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده افراد کارتن خواب یا بی خانمان در سطح شهر از طریق سامانه 137 و اطلاع رسانی به فوریت های خدمات اجتماعی شهرداری در این فرایند فعالیت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1167

به "ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان در منطقه 13" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی معتادان متجاهر و افراد بی خانمان در منطقه 13"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید