سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی راه اندازی شد

به گزارش چای قند پهلو، سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام در دانشگاه راه اندازی شد.

سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی راه اندازی شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمود حبیبی مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش جهت استفاده دانشجویان در فرایند ثبت نام در دانشگاه راه اندازی شد.

وی اضافه نمود: مزیت این سامانه در ارائه خدمت الکترونیک تأییدیه تحصیلی به صورت برخط است و دانشجویان (و یا هر متقاضی دیگری) می توانند بدون مراجعه به هیچ مکانی حتی دفاتر پیشخوان، فرم تقاضای درخواست تاییدیه تحصیلی را تکمیل نموده و پس از پرداخت الکترونیکی 2300 تومان، سامانه کد پیگیری و تاییدیه درخواست را به آن ها ارائه می دهد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: نهاد های دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه های کشور به عنوان استعلام نماینده تأییدیه تحصیلی می توانند خدمت بر خط تأییدیه تحصیلی را هم به وسیله اینترانت گذرگاه دولت (GSB) و هم به وسیله اینترنت گذرگاه عمومی دولت (PGSB) دریافت نمایند و یا حتی نسبت به دریافت کارتابل بر بستر اینترنت اقدام نمایند.

وی توضیح داد: نهاد های متقاضی جهت دریافت اطلاعات بیشتری در مورد دریافت سرویس می توانند با شماره 82283063 دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات تماس بگیرند.

حبیبی به فرآیند دریافت تأییدیه تحصیلی مدرک دیپلم توسط دانشجویان ورودی سال 99 اشاره نمود و گفت: دانشجو به سامانه تأییدیه مدارک تحصیلی (دیپلم) به آدرس https://emt.medu.ir مراجعه نموده و پس از پر کردن اقلام داده ای، یک کد رهگیری دریافت می نماید.

وی اضافه نمود: اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت برخط مرتبط را در سامانه کارسازی نموده باشد، دانشجو می تواند کد رهگیری دریافتی را در محل معین شده در سامانه آموزشی دانشگاه درج کند و اگر سامانه آموزشی دانشگاه، خدمت بر خط را در سامانه کارسازی ننموده باشد، دانشجو کد رهگیری را به دانشگاه تحویل داده و کارشناس دانشگاه می تواند پس از مراجعه به آدرس https://kemt.medu.ir وارد شده و با وارد کردن کد رهگیری دانشجویان، تأییدیه را دریافت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 454

به "سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه صدور برخط تأییدیه تحصیلی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید