سبایوس در رادار باشگاه اینتر

به گزارش چای قند پهلو، مدیران باشگاه اینتر برای تقویت تیم تحت راهنمایی سیمونه اینزاگی چشم به جذب هافبک رئال مادرید دارند.

سبایوس در رادار باشگاه اینتر

به گزارش خبرنگاران، دنی سبایوس که پس از دو فصل قرضی بازی کردن در آرسنال، تابستان اخیر به رئال مادرید بازگشت، ممکن است در ادامه دوران حرفه ای اش راهی سری A ایتالیا گردد. بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی اسپورت مدیاسِت ایتالیا؛ باشگاه اینتر این هافبک اسپانیایی را به عنوان یکی از اهداف نقل وانتقالاتی خود در نظر گرفته است.

سبایوس 25 ساله که به علت مصدومیت این فصل هنوز برای کهکشانی های به میدان نرفته است، انتظار نمی رود زیرنظر کارلو آنچلوتی آینده ای در رئال مادرید داشته باشد، برای همین و به جهت اینکه فرصت بیشتری برای بازی کردن پیدا کند، احتمالاً در پی تغییر تیم خواهد بود و اینتر می تواند مقصد بعدی او باشد. اینتر اما در راه جذب این بازیکن تنها نیست و رئال بتیس و آرسنال را به عنوان رقیب کنار خود می بیند.

این هافبک اسپانیایی که از سال 2017 در عضویت باشگاه رئال مادرید است و در 56 بازی هم برای این تیم به میدان رفته، تا سال 2023 با این باشگاه قرارداد دارد. او در دو فصلی که در آرسنال بود در 77 بازی به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی را هم از خود ارائه کرد. آرسنالی ها علاقه زیادی به حفظ سبایوس داشتند، اما در نهایت نتوانستند با رئال مادرید به توافقی برسند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1400 بروزرسانی: 15 دی 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1080

به "سبایوس در رادار باشگاه اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سبایوس در رادار باشگاه اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید