دموی Wo Long به زودی به کنسول ها و کامپیوتر می آید

به گزارش چای قند پهلو، دموی اثر نو استودیوی تیم نینجا یعنی Wo Long: Fallen Dynasty در اواخر ماه جاری میلادی روی کنسول ها و رایانه های شخصی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دموی Wo Long به زودی به کنسول ها و کامپیوتر می آید

استودیوی تیم نینجا پس از گذر از نینجا گایدن به ساخت بازی های اکشن و نقش آفرینی با الهام از سری سولز پرداخت. پس از موفقیت سری Nioh، جانشین معنوی این سری که در فئودال چین جریان دارد، در ژوئن گذشته معرفی گردید و بازخوردهای مثبتی دریافت کرد. در حالی که تنها حدود یک ماه تا انتشار این بازی به جای مانده است، سازندگان قرار است تا به بازیکنان فرصتی بدهند تا بازی را قبل از عرضه رسمی آن امتحان نمایند.

البته در ماه سپتامبر سال گذشته نیز نسخه ای دمو از Wo Long: Fallen Dynasty در دسترس نهاده شد و بازیکنان تنها 10 روز فرصت داشتند تا این نسخه را به خاتمه برسانند و با آن سیستم مبارزات بازی، بخش چند نفره آنلاین و سایر بخش های مهم مانند بخش ساخت و شخصی سازی شخصیت اصلی را تجربه نمایند. دموی ذکر شده تنها برای کاربران پلی استیشن و ایکس باکس در دسترس بود.

حال دموی تازه بازی برای تمامی پلتفرم هایی که روی آن ها منتشر خواهد شد، در دسترس خواهد بود. بازیکنانی که در پی تجربه آن هستند، می توانند در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند)، یعنی یک هفته قبل از عرضه رسمی بازی، دریافت نمایند. لازم به ذکر است که هر پیشرفتی که در نسخه دمو انجام دهید، می توان آن را به نسخه اصلی بازی منتقل کرد. از طرفی بازیکنانی که نسخه دمو را کامل می نمایند، کلاه خود Crouching Dragon را دریافت می نمایند.

بعلاوه کمپانی ناشر بازی یعنی کوئی تکمو (Koei Tecmo) خاطرنشان نموده که سازندگان محتوا می توانند برای دریافت نسخه ای از بازی با این شرکت ارتباط برقرار نمایند. یکی دیگر از بازی های تیم نینجا که هواداران می توانند منتظر آن باشند، بازی انحصاری پلی استیشن 5 یعنی Rise of the Ronin است که روایتگر ماجرای یک نینجا در جهانی باز است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty در تاریخ 3 مارس 2023 (12 اسفند 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد. این اثر بعلاوه در روز عرضه روی سرویس گیم پس قرار خواهد گرفت.

منبع: Siliconera

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

28,197,000 تومان

مشاهده و خرید

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

13,197,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,295,000

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

1,958,170

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 بهمن 1401 بروزرسانی: 24 بهمن 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1378

به "دموی Wo Long به زودی به کنسول ها و کامپیوتر می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دموی Wo Long به زودی به کنسول ها و کامپیوتر می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید