شیک های پروتئین: آیا به آن ها احتیاج دارید؟

به گزارش چای قند پهلو، آیا شیک های پروتئین برای شما مناسب هستند؟ چه موادی در آن ها وجود دارد و اگر می خواهید یکی را انتخاب کنید، چه چیزهایی باید بدانید؟

شیک های پروتئین: آیا به آن ها احتیاج دارید؟

تقریباً همه می توانند کمیت کافی پروتئین را به وسیله مواد غذایی تامین نمایند. بزرگسالان سالم باید روزانه حدود 45 تا 56 گرم پروتئین دریافت نمایند.

اگر شما به طور منظم ورزش می کنید، ممکن است احتیاج به کالری و پروتئین بیشتری داشته باشید - از هر منبعی.

مدیر عامل و هم موسس انجمن بین المللی تغذیه ورزشی (ISSN) می گوید: شیک های پروتئین عمدتاً به وسیله ورزشکارانی استفاده می شوند که احتیاج به تغذیه دارند، به خصوص بلافاصله پس از تمرینات خود.

اندازه پروتئین در شیک های پروتئین فرق دارد، اما همگی شامل کمی کربوهیدرات و شاید کمی چربی هستند. آن ها در قالب پودر یا در بسته بندی های آماده مصرف مانند قوطی ها یا بسته های فویلی عرضه می شوند و طعم های مختلفی دارند.

انتخاب یک شیک پروتئین

اندازه پروتئین در شیک های پروتئین فرق دارد. اگر شما یک بدن ساز هستید، باید به نوشیدنی هایی که کمی بیشتر پروتئین دارند متمایل شوید.

اگر شما ورزشکاری با استقامت هستید، مانند دونده ماراتنی، شما ممکن است نوشیدنی هایی با اندازه بیشتری کربوهیدرات ترجیح دهید. اما مهمترین چیز تنها نوشیدنی ای است که پس از تمرین می نوشید.

اگر هدف شما از کاهش چربی بدن است، به شیک پروتئینی که اندازه پروتئین بالا، کمترین کربوهیدرات و تنها کمی چربی دارد تغییر دهید. شیر شکلاتی یک نوشیدنی بازیابی بعد از تمرین عالی است.

انواع مختلف پروتئین در شیک های پروتئین چیست؟

شیک های پروتئین از انواع مختلفی از پروتئین در مقادیر فرق داردفاده می نمایند. آن ها ممکن است شامل موارد زیر باشند:

شیر

کشک

کازئین

تخم مرغ

سویا

برنج

منبع پروتئین و نحوه تصفیه آن در فرآیند فراوری ممکن است بر توانایی بدن شما در استفاده از آن تأثیر بگذارد.

اگرچه بهتر است پروتئین را به وسیله رژیم غذایی خود دریافت کنید، مکمل کردن آن با ترکیبی از وی و کازئین انتخاب خوبی است، تا زمانی که مصرف محصولات لبنی را به خوبی تحمل کنید، زیرا هر دوی آن ها از شیر فراوری می شوند.

پروتئین سویا نیز یک گزینه دیگر است. این یک پروتئین مبتنی بر گیاه است. موثریت آن مانند بیشتر منابع حیوانی پروتئین است، آنتونیو می گوید. سویا بعلاوه دارای مواد مغذی غنی است.

منبع: فوت و فن / webmd.com
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1424

به "شیک های پروتئین: آیا به آن ها احتیاج دارید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیک های پروتئین: آیا به آن ها احتیاج دارید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید