عشایر جامانده ثبت نام نمایند

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/سمنان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به تسهیلات ویژه و مقرون به صرفه دولت به روستاییان و عشایر در چند سال اخیر از تداوم این حمایت ها اطلاع داد از عشایر جا مانده، خواست: با ثبت نام در سامانه، از مزایای عشایری بهره مند شوند .

عشایر جامانده ثبت نام نمایند

سیدحسن میرعماد در آیین بهره برداری از 58 پروژه روستایی با بیان اینکه روستای بدون فراوری،ماهیت روستایی ندارد اظهار کرد: نگرانی و دغدغه ما در سطح روستاهای استان، امر فراوری است و سازمان جهاد کشاورزی استان در حد توان به تقویت این مهم یاری می نماید.

وی از تحول در تجهیز مزارع به سیستم های نوین آبیاری در چند سال اخیر اطلاع داد و اضافه کرد: در بحث سامانه ها نوین آبیاری تا سرانجام سال 4000 هکتار از اراضی کشاورزی استان تحت سیستم های نوین آبیاری قرار می گیرد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: به منظور توسعه و توسعه سیستم های آبیاری نوین ، هیچ گونه محدودیت اعتباری نداشته و به هر مقدار از این طرح استقبال می کنیم.

وی با اشاره به معضل کم آبی در استان و کوشش برای احیای قنوات و دیگر منابع آبی در روستاها گفت: در بحث لایروبی و احیای قنوات عمومی روستایی تا سرانجام سال، به هر مقدار آمادگی تامین اعتبار را داریم

میرعماد با اشاره به اعطای تسهیلات متعدد به روستاییان استان گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان در بحث اشتغال روستایی ، از طرح های روستایی عایدی زا و موثر حمایت می نماید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به معضل کملود نهاده های دامی در کشور و استان پرداخت و اضافه کرد: در بحث تامین نهادهای دامی کوشش می کنیم تا کارخانه های خوراک دام را فعال نگه داریم .

درخواست دامداران فولادمحله ای برای تامین نهاده های دامی

ایمانی رئیس شورای اسلامی روستای فولاد محله با بیان اینکه روستای فولاد محله از قدمتی بسیار طولانی و کهن برخوردار است گفت: با همدلی و همراهی همه مسئولان و درایت مدیران می توانیم شاهد رشد و توسعه روستایی در استان باشیم .

وی با بیان اینکه فولاد محله با 49 روستا و آبادی و 13 دهیاری پتانسیل بالایی دارد از استاندار سمنان درخواست کرد: تا تکلیف طرح هادی روستا در اسرع وقت معین گردد.

رئیس شورای اسلامی روستای فولاد محله با اشاره به وجود امکانات بهداشتی و درمانی در این روستا گفت: وجود یکدستگاه آمبولانس از احتیاجات ضروری این روستا است.

وی با اشاره به فعالیت های کشاورزان در بخش های زراعی، باغی و خصوصا دامپروری گفت: تامین نهاده های دامی برای دامداران، مورد درخواست مردم این روستا و دیگر روستاهای منطقه است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1005

به "عشایر جامانده ثبت نام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عشایر جامانده ثبت نام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید