فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/خوزستان مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان این که قطعا سکوت ما در این یک سال و نیم فقط برای منافع تیم بوده است، گفت: یک عده ما بچه های این شهر را روی به روی هم می گذارند و از سادگی و بی آلایش بودنمان به نحو احسنت استفاده می نمایند.

فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، امشب پس از عنوان یکسری مسائل از سوی سینا مریدی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، فرزاد جعفری نیز که بعد از بازی با سپاهان به دلایلی، دیگر در تمرین فولاد شرکت نکرد، مطالبی را در شرایط اینستاگرام خود منتشر کرد که در زیر می خوانید:

به نام خدا

لازم دانستم خدمت شما عزیزان چند نکته ای را به طور کوتاه و خلاصه ذکر کنم.

بنده و برادرم در این یک سال و خورده ای، بی غیرت و تبانی کار با تیم های پایتخت شمرده شدیم و انواع و اقسام توهین و فحاشی ناموسی به ما داده شد. تا الان به خاطر مردم و این که تیم برود و سهمیه بگیرد سکوت کردیم. حتی همین بازی که با پرسپولیس بود هم با وجود ظلمی که در خانه خودمان و در تیمم و جایی که خانه ما است، به ما شد، حرفی نزدیم تا تیم در آرامش نتیجه بگیرد ولی اگر قرار باشد از طرف دوستان (آقایان) با من و خانواده ناموسم تماس گرفته گردد (تهدید به مرگ بشویم) و بعد هم در خانه خودمان، ماهیت یکسری از افراد که دارند به این تیم و مردمش خیانت می نمایند، رو نگردد، مطمئن باشید منِ فرزاد جعفری در قبال شرف، ناموس و حق، از هیچ شخص و جایگاهی ابایی ندارم و تا جان دارم از ناموسم دفاع خواهم کرد.

باشگاه و تیم فولاد خوزستان، باشگاه حرفه ای است که قطعا همینطور است اما بازیکنش 5 ماه در یک اتاق به همراه خانواده اش زندگی کند و دم نزند. کجاست حقانیت تا این جا باشد؟ اگر دوستان صحبتی دارند بفرمایند تا جواب تک تک بی مهری و بی حرمتی های شان را بدهم. از اول فصل کلامی صحبت نکردم، چه در داخل لیست باشم، چه نباشم. چه بازی کنم و چه نکنم. چه در یک اتاق زندگی کنم و چه نکنم ولی اگر قرار باشد در برابر این همه اتفاقات حتی پیشکسوتی و مسئولی نباشد که جواب این همه بی احترامی ها را بدهد، قطعا آخرین بازی من در زمین فوتبال همان بازی آلومینیوم خواهد بود و دیگر بازی نخواهم کرد.

خدا را شکر می کنم که من حداقل سیبل مسائل خواهم شد که بقیه برادرانم از این به بعد لااقل در آرامش باشند و همچنان به خاطر خانواده شان سکوت نمایند. بنده اول فصل با وجود پیشنهاد از استقلال و مبلغ خیلی بالا به سیرجان رفتم اما بعد هم با وجود بیش از 10 پیشنهاد از تیم های لیگ، به فولاد برگشتم و التماس کردم که من می خواهم به تیمم، به شهرم و به خود شما یاری کنم و همه را سرافراز کنم ولی یک عده نمی خواهند. یک عده، ما بچه های این شهر را روی به روی هم می گذارند و از سادگی و بی آلایش بودنمان به نحو احسنت استفاده می نماید. قطعا سکوت ما در این یک سال و نیم فقط برای منافع تیم بوده است و لاغیر. بنده چه باشم و چه نباشم از تیمم و نام فولاد حمایت خواهم کرد و تا آخرین نفس خواهم جنگید ولی از هیچ شخصی حمایت نخواهم کرد، چون ما می آییم و می رویم و فقط فولاد و هوادارانش هستند که می مانند.

زنده باد فولاد و فولادی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 بهمن 1399 بروزرسانی: 30 بهمن 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 610

به "فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرزاد جعفری: عده ای در فولاد، خوزستانی ها را رو به روی هم می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید