مدل ویژه دوج رم برای دهمین سال معرفی؛ ترکیب لوکس بودن و قدرت

به گزارش چای قند پهلو، شرکت خودروسازی دوج (Dodge) به مناسب دهمین سال معرفی وانت شاخص خود با برند رم (RAM) نسخه ویژه ای را به صورت محدود و با نام نسخه ویژه سالگرد رم 1500 لانگ هورن ارائه داده است که ترکیبی از قدرت و لوکس بودن را به نمایش می گذارد.

مدل ویژه دوج رم برای دهمین سال معرفی؛ ترکیب لوکس بودن و قدرت

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

10 سال از زمان معرفی رسمی دوج رم که یک پیکاپ کاملا جدید است می گذرد. اگرچه هنوز باعث نشده که مردم به این وانت ها دوج نگویند. اما مستقل بودن برند رم، برای شرکت مادر آن یعنی FCA کارایی زیادی داشته تا آنجا که این شرکت چندی پیش نسخه الکتریکی وانت رم را هم معرفی نموده بود.

اکنون دوج که علاقه زیادی به فروش نسخه های ویژه داره، تصمیم گرفته تا به مناسبت این نقطه عطف 10 ساله یک نسخه ویژه سالگرد رم 1500 لانگ هورن (RAM 1500 Longhorn) ارائه داده است.

مایک کووال کوچک (Mike Koval Jr) رئیس برند رم گفت: نسخه سالگرد رم 1500 لانگ هورن 2021، به نوعی نمای 10 ساله ای از Stetson محسوب می گردد که به عنوان یک برند مستقل بهترین وانت ها را با ترکیب توانایی، لوکس بودن و بی نقص بودن ساخته است. خریداران وانت انتظار دارند که بالاترین کیفیت را ببینند و احساس نمایند و این نسخه سالگرد، نمونه دیگری از نحوه تحویل لوکس ترین وانت های صنعت خودرو است.

همان طور که دوج پیش از این اعلام نموده بود، خانواده خودروی لارامی دیگر نام لانگ هورن را یدک نمی کشد و نسخه مخصوص تمام چرم لانگ هورن، اکنون عضوی از یک خانواده محدود است که از چوب های واقعی تر، فلز کروم و چرم بهره می گیرد.

نسخه سالگرد رم 1500 لانگ هورن مطابق با وانت های قبلی این خانواده است اما دوج رم در طراحی آن، یک گام به جلو برداشته است. این خودرو یک مجموعه ویژه از لانگ هورن است که دارای نشان خاص و مجزا، یک صفحه کیلومترشمار متمایز، پدال های فلزی و طبیعتا یک نشان عتیقه-مانند در کنسول میانی است. این همان چیزی است که نسخه ویژه یک خودرو به آن احتیاج دارد.

رم اعلام ننموده که چند نسخه ویژه سالگرد رم 1500 لانگ هورن ساخته خواهد شد اما مشخص شده که این نسخه محدود با موتور 5.7 لیتری Hemi V8 یا 3.0 لیتری EcoDiesel دردسترس خواهد بود.

چیدمان دو ردیفه جایگاه ها (Crew Cab) تنها پیکربندی ارائه شده است اما می توان آن را با جایگاه عقب 1.6 یا 2 متری هماهنگ کرد. این وانت ها در حال حاضر برای فروش دردسترس هستند اما علاقه مندان باید هزینه زیادی برای آن بپردازند زیرا قیمت آن از 56 هزار و 870 دلار شروع می گردد علاوه بر هزینه مقصد که 1695 دلار است.

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 آبان 1399 بروزرسانی: 20 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 413

به "مدل ویژه دوج رم برای دهمین سال معرفی؛ ترکیب لوکس بودن و قدرت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل ویژه دوج رم برای دهمین سال معرفی؛ ترکیب لوکس بودن و قدرت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید