مقاله: نکات سفر با تور پوکت

به گزارش چای قند پهلو، اسنورکل یا غواصی به کمک ماسک و لوله مخصوص، یکی از لذت بخش ترین تفریحاتی است که می توانید در جزیره فی فی تجربه کنید. فی فی، جزیره ای کوچک و بسیار زیبا مابین پوکت و تنگه مالاکا است. جزیره فی فی همچنین، لوکیشن چندین فیلم شامل فیل های جیمز باند نیز بوده است. هزینه تور گردشگری یک روزه در فی فی که شامل نهار نیز می شود، در حدود 3000 بات یا 300 هزار تومان است. طی این تور گردشگری، می توانید به جزایر کوچک اطراف بروید، غواصی کنید، نهار بخورید، به دیدن صخره های مرجانی رفته و از سفر خود لذت ببرید.

مقاله: نکات سفر با تور پوکت

به یاد داشته باشید که در تور تایلند انعام دادن، بیشتر مختص فرهنگ غربی بوده و اجباری به پرداخت آن در کشورهای آسیایی وجود ندارد. در غرب و به ویژه در آمریکا، اگر در رستوران های لوکس انعام ندهید، ممکن است موجب آزردگی خاطر گارسون یا خدمتکار مورد نظر شود اما خوشبختانه در کشورهای شرقی که تایلند نیز جزو آن ها است، این گونه نیست.

مکان های دیدنی بسیار زیادی در تور پوکت وجود دارد اما سواحل زیبا و هتل های منحصر به فرد کاتا، آن را به محلی رویایی تبدیل کرده است. کرایه تاکسی کاتا تا مراکز خرید بزرگ، کمی زیاد است اما جای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که این مکان، فروشگاه ها و رستوران های کوچک مختص خود را دارد. در رستوران ها و کافه های کاتا، انواع و اقسام غذاهای لذیذ تایلندی سرو می شود که می توانید از آن ها لذت ببرید.

تمامی جزایر استوایی، روزهایی بارانی و آفتابی را تجربه می کنند؛ پوکت هم از این قاعده مستثنی نیست. تقریبا در تمامی ماه های سال می توان به پوکت سفر کرد؛ چرا که آب و هوای این جزیره، در تمام فصول سال، گرم و مطلوب است. ممکن است گاهی طوفان های بارانی در پوکت اتفاق بیفتد اما این طوفان ها برای یک جزیره استوایی، عادی و گذرا هستند.

منبع مقاله: نکات سفر با تور پوکت

انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1112

به "مقاله: نکات سفر با تور پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: نکات سفر با تور پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید