نامه آجورلو به سازمان لیگ: امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی استقلال را به شما نمی دهیم
به گزارش چای قند پهلو، مدیرعامل استقلال با ارسال درخواست رسمی به رئیس سازمان لیگ گفت کارگزار این باشگاه مسئولیت اجرای تبلیغات محیطی در مسابقات خانگی را برعهده خواهد داشت.
به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از رونمایی از قرارداد نو کارگزار باشگاه استقلال و مشخص اندازه عایدی حاصل از تبلیغات محیطی در بازی های خانگی، مدیرعامل این باشگاه در مکاتبه با سازمان لیگ ضمن معرفی شرکت طرف قرارداد از این سازمان درخواست کرد برای اجرای تبلیغات محیطی با شرکت کارگزار باشگاه استقلال در زمینه اجرای تبلیغات در بازی های خانگی این باشگاه همکاری گردد.
در بخشی از نامه مصطفی آجورلو خطاب به حیدر بهاروند آمده است:
مقتضی است ضمن ارج نهادن به حقوق باشگاه استقلال به عوامل برگزاری مسابقات دستورات لازم را برای همکاری با کارگزار این باشگاه شرکت ایده پروران تبلیغ جهت اجرای تبلیغات محیطی ابلاغ فرمایید.
بر این اساس باشگاه استقلال در فصل نو از امتیاز تبلیغات محیطی در بازی های خانگی خودش استفاده خواهد نمود و این بستر عایدیزایی را به سازمان لیگ واگذار نمی کند. بعلاوه در قرارداد کارگزار نو باشگاه استقلال که 500 میلیارد تومان کف مبلغ تعهد پیش بینی شده 150 میلیارد تومان به استفاده از تبلیغات محیطی بازی های خانگی اختصاص یافته که افزایش چشمگیر و بی سابقه عایدیهای این باشگاه را در فصل نو نشان می دهد و می تواند یکی از اتفاقات بی سابقه در حوزه مالی فوتبال کشور محسوب گردد.
این در حالی است که سهم باشگاه ها از محل تبلیغات دور زمین در سال های گذشته بسیار ناچیز بوده و عملا عایدیی قابل توجهی متناسب با ظرفیت موجود در این بخش پرداخت نشده است، اما رویکرد متفاوت باشگاه استقلال در موضوع پرونده تبلیغات محیطی در این فصل می تواند اتفاق متفاوت و بی سابقه ای را در این حوزه رقم بزند.
منبع: خبرگزاری دانشجو