همت بلند دانش بنیان ها برای رفع نیازهای گلوگاهی صنعت نقشه برداری

به گزارش چای قند پهلو، فراخوانی منتشر شد تا تخصص و توان دانش بنیان ها به یاری آید و نیازها و مسائل گلوگاهی صنعت نقشه برداری پاسخ داده شود.

همت بلند دانش بنیان ها برای رفع نیازهای گلوگاهی صنعت نقشه برداری

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان و خلاق برای مشارکت در فراخوان پاسخ به نیازهای فناورانه سازمان نقشه برداری کشور تا سرانجام تیرماه فرصت دارند تا طرح های نوآورانه و خلاق خود را ارسال کنند. این فراخوان با هدف حل مسائل گلوگاهی و مهم این سازمان منتشر شده است.

ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پا به میدان گذاشته است تا با دعوت از شرکت های دانش بنیان، مسیری مطمئن و فناورانه برای پاسخ به نیاز سازمان نقشه برداری ایجاد کند. در این فراخوان از همه شرکت های خلاق و فناور خواسته شده تا طرح های خود را ارائه کنند. این ایده ها باید ضمن نوآورانه بودن به تایید سازمان نقشه برداری کشور نیز رسیده باشند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارائه طرح های خود به آدرس اینترنتی http://sat.isti.ir/ مراجعه کنند.

طرح های مورد نظر باید موضوعاتی چون طراحی و ساخت دوربین رقومی عکسبرداری هوایی، طراحی و ساخت بخش ذخیره ساز دوربین UltraCam-DT ، طراحی و ساخت شتاب سنج اتمی، طراحی و ساخت پیش نشانگر زلزله با استفاده از مشاهدات ثقل سنجی و ساخت ذخیره ساز برای ذخیره تصاویر رقومی ناشی از اسکن عکس های آنالوگ داشته باشند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 869

به "همت بلند دانش بنیان ها برای رفع نیازهای گلوگاهی صنعت نقشه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همت بلند دانش بنیان ها برای رفع نیازهای گلوگاهی صنعت نقشه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید