پاسخ مثبت ستاره آلمانی به فرانک لمپارد

به گزارش چای قند پهلو، به نظر می رسد کای هاورتز بعد از مذاکره شخصی با فرانک لمپارد تصمیم به انتقال به چلسی در تابستان گرفته است.

پاسخ مثبت ستاره آلمانی به فرانک لمپارد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، کای هاورتز یکی از مهم ترین نام های بازار جابجایی تابستانی محسوب می گردد و اخبار زیادی در خصوص احتمال انتقال او به تیم هایی چون چلسی، رئال مادرید و بایرن مونیخ مطرح شده است. اما اسکای اسپورتس امروز در گزارشی مدعی شد باید انتقال این ستاره جوان به چلسی را برای فصل بعد قطعی دانست.

به نظر می رسد فرانک لمپارد، سرمربی جوان چلسی شخصا با کای هاورتز وارد مذاکره شده و او را برای انتقال به استمفوردبریج راضی نموده است. لورکوزن از موضع تقاضای 100 میلیون یورویی گذشته پایین آمده و به نظر می رسد ستاره خلاق آلمانی با رقمی در حدود 80 میلیون یورو با چلسی قراردادش را امضا خواهد نمود. بایرن مونیخ تا چندی قبل بخت اول جذب کای هاورتز بود، اما آنها اولویت خود را خرید لروی سانه قرار دادند و در نهایت انتقال هافبک لورکوزن منتفی شد.

پس بدین ترتیب به نظر می رسد باید سومین خرید عظیم چلسی را در تابستان قطعی دانست. پیش از این حمیم زیاش و تیمو ورنر راهی این تیم شده بودند و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی رسما قرارداد کای هاورتز امضا خواهد شد. البته هنوز باشگاه چلسی با لورکوزن توافق ننموده، اما این اتفاق نیز احتمالا به زودی رخ خواهد داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 248

به "پاسخ مثبت ستاره آلمانی به فرانک لمپارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ مثبت ستاره آلمانی به فرانک لمپارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید