پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می گردد

به گزارش چای قند پهلو، رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت: کسانی که جزو جاماندگان تزریق واکسن هستند می توانند با مراجعه به سامانه سلامت و ثبت نام برای تزریق واکسن اقدام نمایند.

پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دکتر جعفر صادق تبریزی با بیان اینکه همچنان کار واکسیناسیون کرونا با استفاده از واکسن های وارداتی در حال اجرا است، اضافه نمود: امیدواریم از خاتمه خرداد واکسن ایرانی در اختیار داشته باشیم و واکسیناسیون را به وسیله تولیدات داخلی انجام دهیم.

وی اضافه نمود: 4 واکسن در مرحله 3 مطالعات بالینی هستند که شامل دو واکسن برکت و انستیتو پاستور است که کار مشترک با کوباست به نظر می رسد که سریع تر از بقیه به دست ما خواهد رسید.

صادق تبریزی گفت: تا به امروز حدود 4 میلیون و 111 هزار نفر واکسن دریافت نموده اند و حدود 5 میلیون و 400 هزار واکسن توزیع نموده ایم. همچنین 451 هزار نفر در سامانه سلامت نام نویسی نموده اند و برای حدود 355 هزار نفر نوبت داده شده و یا واکسن تزریق شده است و مابقی امروز نوبت دهی خواهند شد.

وی ادامه داد: پیامک واکسن برای افرادی ارسال می گردد که در سامانه سلامت ثبت نام نموده باشند و کسانی که ثبت نام ننموده اند در حال حاضر برنامه ای نداریم مگر اینکه جز جمعیت تحت پوشش ما باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 تیر 1400 بروزرسانی: 19 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 864

به "پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پبامک واکسن برای چه کسانی ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید