پنجره جابجایی داخلی باشگاه تراکتور باز شد

به گزارش چای قند پهلو، مدیرعامل باشگاه تراکتور از باز شدن پنجره جابجایی داخلی این باشگاه خبر داد.

پنجره جابجایی داخلی باشگاه تراکتور باز شد

خبرنگاران -میر معصوم سهرابی، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: طی روز های اخیر پنجره جابجایی داخلی باشگاه تراکتور با شکایت چند نفر بسته شده بود که باتوجه به حساسیت موضوع، با حضور در تهران کارهای مربوط را پیگیری کردم و خوشبختانه با پرداخت مطالبات افرادی که با شکایت آنان پنجره تیم بسته شده بود، مشکل مرتفع شد. کار های اداری ثبت قرارداد بازیکنان تازه و صدور کارت بازی آنان نیز اجرا شده و مسئله ای از این بابت نداریم.

پنجره جابجایی داخلی باشگاه تراکتور به دلیل شکایت چند نفر از جمله علیرضا منصوریان بسته شده بود و این باشگاه نمی توانست قرارداد بازیکنان تازه خود را به ثبت برساند اما با توافق با شاکیان این پنجره باز شد و تراکتوری ها توانستند کارت بازی بازیکنان خود را دریافت کنند.

در حالی که برخی باشگاه ها ماه ها درگیر یک پفراینده خارجی می شوند، اما باشگاه تراکتور با درک شرایط موجود و نگرانی هواداران، پیچیده ترین پفراینده های خارجی و داخلی را در اسرع وقت حل و فصل کرد تا فرصت تقویت تیم از دست نرود. همان طور که به هواداران تراکتور قول داده بودیم، با پرداخت درصد مقرری از مطالبات اعضای تیم، مانع جدایی بازیکنان مورد نیاز تراکتور در نیم فصل شدیم.

ما در جذب بازیکنان تازه، خواسته سرمربی تیم و هواداران تراکتور را مدنظر قرار داده ایم و بر این اساس مهدی کیانی، محمد بلبلی و نادر محمدی جذب شده اند و سعی می کنیم کار انتقال یک بازیکن دیگر را امروز نهایی کنیم.

براساس خواسته سرمربی تراکتور با یک بازیکن خارجی وارد مذاکره شده بودیم و حتی کار های مربوط به صدور ویزا او اجرا شده بود، اما بر اساس درخواست و تاکید سرمربی، یک بازیکن داخلی جایگزین او شد.

ما سعی کردیم در آرامش و به دور از حاشیه، کارهای مربوط به باز شدن پنجره جابجایی خارجی و داخلی تیم را پیگیری کنیم که واقعا کار پیچیده و زمان بری بود اما در سریع ترین زمان ممکن آن را انجام دادیم. همچنین در زمینه خرید بازیکنان نیز ملاک ما خواست سرمربی تیم بود و می خواستیم بازیکنی را اضافه کنیم که در شرایط مسابقه باشد و بتواند از همان روز اول به تیم کمک کند.

تنها نگرانی ما مثبت شدن تست کرونای هفت نفر از اعضای تیم است که پیگیر فرایند درمانی آن ها هستیم تا با نفرات کامل و با قدرت در ادامه مسابقات حضور پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید

  • ابتلای 7 تراکتوری به کرونا

خبرنگاران ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1192

به "پنجره جابجایی داخلی باشگاه تراکتور باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجره جابجایی داخلی باشگاه تراکتور باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید