کاشت مو طبیعی بازیگران

به گزارش چای قند پهلو، به نظر شما چه چیزی می تواند زیبایی چهره را دو چندان کند ؟ ممکنه خیلی از شما ها بگید چشم های درشت ، بینی کوچک، لب های خوش فرم و مواردی از این دست ؛ اما تا حالا فکر نموده اید داشتن موهایی سالم و درخشان چقدر در زیبا و مجذوب کننده به نظر رسیدن چهره تاثیر گذار است ؟ فعلا همین قدر بدانید که خیلی از افراد به خاطر همین مسئله به فرایند کاشت مو طبیعی روی می آورند. البته متقاضیان این فرایند تنها به افراد عادی محدود نمی شوند بلکه امروزه کاشت مو طبیعی بازیگران ، فوتبالیست ها و دیگر افراد معروف به وفور قابل مشاهده است. تیم راز جراحی تصمیم دارد در این مقاله شما را با یکسری نکات آشنا کند که شاید تا الان نسبت به آن ها مطلع نبودید.

کاشت مو طبیعی بازیگران

می توانیم بگوییم که از میان افراد مشهور در حرفه های مختلف ، بازیگران به نسبت بقیه بیشتر به ظاهر خود اهمیت می دهند. علت این امر هم که کاملا معین است ؛ به این خاطر که به واسطه شغلشان در مقایسه با سایرین ، بیشتر در مرکز دید و توجه قرار می گیرند. از این بابت تمایل دارند همواره آراسته ، شیک و مجذوب نماینده به نظر رسند.

همانطور که گفتیم علاوه بر سایر فرایند های زیبایی ، کاشت مو طبیعی امروزه یکی فرایندهای پر هوادار به شمار میرود. بازیگران به خصوص آقایان به اصطلاح وقتی پا به سن می گذارند ، به علت تحولاتی که در ساز و کار بدنشان رخ می دهند ، شاهد ریزش مو هستند. بعضی از آن ها نیز ممکن است به صورت ژنتیکی در سنین پایین به طاسی دچار شوند. در این شرایط ممکن است اعتماد به نفس آن ها شدیداً کاسته شود و حتی این امکان وجود دارد که جایگاه شغلی شان به خطر افتد. می پرسید چگونه ؟ پس خواندن مطلب را ادامه دهید.

زمانی که آن ها به ریزش مو دچار میشوند تصور بر این می شود که این افراد سن شان بالارفته و نمی توانند نقش های افراد جوان را بازی نمایند یا اینکه مجبور می شوند از پوستیژ و موهای مصنوعی برای گریم آن ها استفاده نمایند. بدین نحو بازیگرانی که در این شرایط قرار دارند ، احتمال می رود پیشنهادات کاری زیادی را از دست دهند. در ادامه ، به سبب از دست دادن موها و طاس شدن ممکن است احساس نمایند جوانی و مجذوب نمایندهیت گذشته را نداشته و مخاطبان از تماشای او و کارهایش لذت نمی برند. بیاید قبول کنیم که بازیگران جوان و خوش چهره ، نزد مخاطبان جایگاه ویژه ای دارند. شما خودتان را بگذارید جای آن ها ، دوست ندارید همواره پیش هواداران محبوب باشید ؟! به همین دلیل است که این افراد به محض رویت اولین نشانه هایی از طاسی برای جلوگیری از کچلی کامل ، اقدامات لازم را در پیش می گیرند که البته برترین اقدام کاشت مو می باشد.

شاید خیلی از ما مردم عادی هم دوست داشته باشیم که این کار را انجام دهیم ولی از ترس یک سری کلیشه های قدیمی و منسوخ شده از انجام آن منصرف شده ایم. اما وقتی می بینیم یک شخص معروف نیز این کار را انجام داده است برای مقابله با ترس خود ، شجاعت بیشتری پیدا می کنیم ؛ چرا که زیبایی حق همه ماست و تفاوتی ندارد که زن باشی یا مرد ، جوان باشید یا پیر ، معروف باشی یا یک شخص عادی!

حالا با کاشت مو که بازیگران انجام می دهند ، چقدر آشنایی دارید ؟

طبعا وقتی می خواهید برای انجام یک فرایند زیبایی اقدام کنید ، باید قبل از آن درمورد فرایند مورد نظر آگاهی داشته باشید. به خصوص که الان در عصر ارتباطات زندگی می کنیم و شما با سرچ در فضای اینترنتی می توانید به کلی اطلاعات دست یابید. خوب برگردیم به موضوع اصلی یعنی کاشت مو !

کاشت یا پیوند مو فرایندی است که با استفاده از فولیکول های مو خود فرد ، نواحی از سر که به کچلی و طاسی دچار شده اند ، به شکل گذشته خود بازمی شود. یعنی جراح با بهره گیری از تکنیک مناسب ، واحدهای فولیکولی را از قسمت ها پر پشت که معمولا پشت سر می باشد ، بر می دارد و سپس با ایجاد یک برش کوچک در ناحیه هدف ، فولیکول ها را وارد پوست سر می نماید. بدین صورت بعد از مدتی ، این فولیکول ها رشد کرده و تارهای مو در تمامی نواحی سر دیده می شوند. البته برای انجام این کار متدهای مختلفی در دسترس می باشند که پس از مشاوره با جراح ، مناسب ترین روش برای شما اتخاذ خواهد شد.

برعکس موهای مصنوعی و پوستیژها که موقتی بوده و ظاهر چندان طبیعی را برای فرد حاصل نمی نمایند ، نتیجه ای که از کاشت مو طبیعی برایتان حاصل می شود دائمی است و حتی بعد از مدتی که کاملا بهبود یافتید ، می توانید آن را کوتاه و رنگ کنید ؛ بدون آن که ظاهر و چهره تان مصنوعی به نظر برسد. حالا متوجه شدید که چرا بازیگران کاشت مو طبیعی انجام می دهند. البته برای اینکه به یک نتیجه فوق العاده از پیوند مو طبیعی دست پیدا کنید باید مواردی را در نظر بگیرد. مثلا به یک کلینیک حرفه ای و مجهز مراجعه کنید. در این زمینه بازیگران خواسته یا ناخواسته می توانند به یاری شما بیایند. منظور این است که این افراد مطمئنا برای یافتن برترین مرکز کلی تحقیق کردند تا برترین نتیجه رو بدست بیاورند. از این رو شما می توانید به همان جایی مراجعه کنید که بازیگر مورد نظرتان برای کاشت مو رجوع کرده است.

البته مسئله دیگری هم هست که باعث می شود شما بهتر برای انجام فرایند تصمیم گیری کنید و مراحل آن را پشت سر بگذارید ؛ آن هم کسب اطلاع دقیق از فرایند است. البته همواره به این مسئله کمتر توجه می شود اما باید بدانید که بسیار بسیار داشتن آگاهی ، موضوع مهمی است. مثلا شما که می خواهید کاشت مو طبیعی انجام دهید باید بدانید که حین این عمل چه اتفاقاتی می افتد ، چه نوع بیهوشی در انتظارتان است و اصلا بعد از کاشت باید چگونه از موهایتان مراقبت کنید. ممکن است با خود بگویید پزشک تمام این مسائل را به شما خواهد گفت. بله درست است اما ممکن است تمامی آن ها در فکر شما باقی نماند ! به همین دلیل تیم راز جراحی تمامی اطلاعات مربوط به فرایند نامبرده و حتی فرایند های دیگر را به طور جامع و با بیانی قابل فهم در اختیارتان قرار داده است تا حتی در صورت فراموش کردن یک نکته فوراً به سایت و مقاله مربوطه مراجعه کنید و به نکته ای که دنبالش بودید پی ببرید.

منبع: اتاق
انتشار: 5 خرداد 1401 بروزرسانی: 5 خرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1213

به "کاشت مو طبیعی بازیگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاشت مو طبیعی بازیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید