کشف 150 دستگاه ماینر غیرمجاز در فارس

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/فارس معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از کشف 150 دستگاه غیر مجاز رمز ارز در این استان همزمان با اجرای اولین اقدام فراگیر سال 1400با موضوع عبور از پیک تابستان اطلاع داد.

کشف 150 دستگاه ماینر غیرمجاز در فارس

حمیدرضا جلایر، گفت: اولین اقدام فراگیر سال 1400 با موضوع عبور از پیک تابستان در تاریخ دوم اردیبهشت ماه امسال به طور همزمان در 26مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان های استان فارس برگزار گردید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی توزیع برق فارس، جلایر ادامه داد: در جریان این مانور، 1583مورد عملیات تعدیل و یک در میان نمودن روشنایی معابر و همچنین 329 مورد نیز برطرف اتصالات سست صورت پذیرفت.

این مقام مسئول به انجام 19 مورد توسعه نقاط مانور و بهبود ظرفیت انتقال بار و 57 مورد بازآرایی و تعدیل بار فیدرهای فشارمتوسط و فشارضعیف در جریان این اقدام اشاره نمود و گفت: در اولین اقدام فراگیر سال 1400 با موضوع عبور از پیک تابستان همچنین 4 مورد بهینه سازی و برطرف اشکال فیدرهای پرعارضه و 525مورد جلب همکاری اداره ها راهداری و حمل و نقل جاده ای در تعدیل روشنایی بین شهری انجام گرفت.

جلایر یادآور شد: برای انجام اولین اقدام فراگیر سال 1400با موضوع عبور از پیک تابستان در استان فارس 78 گروه اجرایی ، 54 نفر کارشناس و ناظر و همچنین 132 خودروی سبک و سنگین شرکت داشتند.

وی بهبود ولتاژ مشترکان، رضایت مشترکان و سایرذینفعان و افزایش پایداری شبکه را از جمله اهداف این مانور برشمرد و اضافه کرد: بازآرایی شبکه های توزیع، کاهش تلفات، کاهش خاموشی،کاهش انرژی توزیع نشده، کاهش مصرف انرژی ، کاهش مصرف انرژی شبکه روشنایی معابر و حذف انرژی مصرفی برق های غیرمجاز نیز از دیگر مواردی بودند که در جریان اجرای این مانور مورد توجه نهاده شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان فارس ضمن قدردانی از همکاری مشترکان استان در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، اداری و خانگی در برنامه های مدیریت مصرف برق و عبور پیروز از پیک بار 99 ابراز امیدواری کرد با تداوم این همکاری و مشارکت های همه جانبه، از پیک تابستان 1400بدون خاموشی وبا پیروزیت عبور کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1400 بروزرسانی: 13 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 852

به "کشف 150 دستگاه ماینر غیرمجاز در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 150 دستگاه ماینر غیرمجاز در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید