گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته شد

به گزارش چای قند پهلو، طی حکمی از سوی رئیس فدراسیون کاراته، یوسف گرشاسبی به عنوان رئیس کمیته آموزش این فدراسیون منصوب شد.

گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در حکم سیدحسن طباطبایی خطاب به یوسف گرشاسبی آمده است: با عنایت به شایستگی، تجارب، تعهد، تخصص و سوابق جنابعالی بدین وسیله به عنوان رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران منصوب می گشت.

توفیق جنابعالی در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای فرهنگ غنی اسلامی در ورزش کاراته کشور را از خداوند متعال خواهانم.

از سوابق گرشاسبی می توان به دانشجوی مقطع دکتری تربیت بدنی، مسئولیت در کمیته های مربیان، آموزش، امور سبک ها از سال 1388، مربی بدنساز تیم های ملی کاتا (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان)، مربی بدنساز تیم ملی ناشنوایان اعزامی به المپیک ناشنوایان سال 2017، مؤلف کتاب های مربیگری، مؤلف کتاب درس کاراته هنرستان تربیت بدنی و داور جهانی کاراته اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1399 بروزرسانی: 14 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 338

به "گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی رئیس کمیته آموزش فدراسیون کاراته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید