گوشی آنر پلی 4 پرو به سنسور دما سنج بدن مجهز خواهد شد

به گزارش چای قند پهلو، روز گذشته مدیر شرکت آنر ویدئویی را از گوشی آنر پلی 4 پرو به اشتراک گذاشت که نشان می داد این محصول به سنسور دما سنج بدن مجهز شده است.

گوشی آنر پلی 4 پرو به سنسور دما سنج بدن مجهز خواهد شد

گوشی آنر پلی 4 پرو چهارشنبه رونمایی می گردد و تا به امروز گواهی های مختلفی را از پلتفرم هایی نظیر MIIT و TENNA دریافت نموده. اما اینطور که به نظر می رسد، ظاهرا آنر میخواهد سنسوری برای سنجش دمای بدن در این گوشی قرار دهد؛ قابلیتی بسیار کاربردی خصوصا در دوره ای که ویروس خطرناکی چون کرونا شیوع پیدا نموده.

آنر پلی 4 پرو پیش تر با نام رمز OXP-AN00 دیده شد و حتی در وب سایت گیک بنچ نیز شاهد حضور این محصول بودیم. در آن جا دیدیم این گوشی از 8 گیگابایت رم بهره می برد اما معین نشد چه پردازنده ای از خانواده کرین، به عنوان قلب تپنده آن ایفای نقش می کرد. همچنین اندروید 10 نیز به عنوان سیستم عامل پیش فرض این گوشی در نظر گرفته شده که سوار بر رابط کاربری EMUI 10 است. احتمالا می دانید در این گوشی هم خبری از سرویس ها و برنامه های گوگل نخواهد بود چون شرکت هواوی به خاطر مشکل با دولت آمریکا، توسط گوگل تحریم شده.

معینات و تصاویر رندر از گوشی آنر پلی 4 پرو لو رفت

این محصول از یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی بهره می برد اما فعلا نمی دانیم آنر برای شارژ آن چه باتری را در نظر گرفته. این گوشی به نمایشگر نسبتا عظیم 6.57 اینچی مجهز شده و ابعاد آن نیز 8.9 × 75.8 × 162.7 میلی متر است.

علاوه بر این گوشی، ظاهرا یک محصول دیگر تحت عنوان آنر پلی 4 نیز وجود دارد که نسخه استاندارد مدل پرو به حساب می آید و با نام رمز ٰOXP-AN00 شناخته می گردد. این محصول اخیرا توسط وب سایت Bluetooth SIG گواهی دریافت نموده و هیچ شواهدی مبنی بر تجهیز آن به بلوتوث نسخه 5.1 دیده نشد. این نسخه از بلوتوث سرعت بیشتری به نسبت سری قبل دارد و در مصرف انرژی نیز بهینه تر عمل می نماید.

طبق خبرهای قبل، گفته می شد آنر پلی 4 از پردازنده ای با فرکانس 2 گیگاهرتز بهره می برد که می تواند Dimensity 800 شرکت مدیاتک باشد. اما برای مدل پرو، به احتمال بسیار زیاد آنر از پردازنده ای قدرتمندتر نظیر کرین 990 بهره خواهد برد اما هنوز هم خبری قطعی در این باره در اختیار نداریم.

پرچم دارهای هواوی در سال 2021 احتمالا به پردازنده کوالکام مجهز می شوند

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 215

به "گوشی آنر پلی 4 پرو به سنسور دما سنج بدن مجهز خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی آنر پلی 4 پرو به سنسور دما سنج بدن مجهز خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید