بازسازی خانه: 153 اتوبوس فعال در شهر بندرعباس، 20 دستگاه بازسازی شد

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت : توسعه حمل و نقل شهری منجر به افزایش رفاه شهروندان و نقش مؤثری در بهبود عبور و مرور دارد.

بازسازی خانه: 153 اتوبوس فعال در شهر بندرعباس، 20 دستگاه بازسازی شد

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مهدی نوبانی در بازدید از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بندرعباس، بیان نمود: حمل و نقل عمومی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و موجب کاهش بار ترافیکی در شهر می گردد.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری در پی این هستیم که دغدغه های شهروندان در زمینه حمل و نقل عمومی کاهش یابد و هم اکنون شرایط ناوگان حمل و نقل عمومی در حد مناسب است و ساماندهی هرچه بیشتر این ناوگان از اولویت های شهرداری بندرعباس است.

نوبانی با بیان اینکه 153 اتوبوس فعال در شهر بندرعباس کار خدمات رسانی به شهروندان را ارائه می دهند ، بیان نمود: 20 دستگاه اتوبوس های ملکی شهرداری از سال 96 احتیاج به اورهال شدن داشت که هم اکنون این 20دستگاه با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان بازسازی شده است و در خطوط آبشورک، چهچکور، شهرک پیامبر اعظم و بعلاوه با توجه به بازگشایی دانشگاه ها در جهت دانشگاه کار خدمات دهی به مردم انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1052

به "بازسازی خانه: 153 اتوبوس فعال در شهر بندرعباس، 20 دستگاه بازسازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی خانه: 153 اتوبوس فعال در شهر بندرعباس، 20 دستگاه بازسازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید