3 فعال حوزه کودک و نوجوان در شیراز قدردانی شدند

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز، مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان فارس با حضور در دانشگاه شیراز، از سعید حسام پور، رئیس مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز و با حضور در منزل احمد اکبرپور، از این نویسنده مطرح داستان کودک و نوجوان قدردانی کرد. بعلاوه از الهام مزارعی، نویسنده شیرازی داستان کودک و نوجوان در محل کانون قدردانی شد.

3 فعال حوزه کودک و نوجوان در شیراز قدردانی شدند

بر اساس این گزارش، علی خواجه نژادیان، مدیرکل کانون پرورش فکی بچه ها و نوجوانان فارس در مصاحبه با حسام پور بر افزایش تعامل و ارتباط بیشتر کانون و مرکز مطالعات ادبیات کودک در حوزه های پژوهشی و بعلاوه در زمینه ادبیات کودک و نوجوان تأکید کرد و برگزاری جلسات هم افزایی را ضروری دانست.

وی بر اهمیت مصاحبهی سلائق و دیدگاه های مختلف در فضای تربیت کودک و نوجوان تأکید کرد.

سعید حسام پور نیز با اشاره به سابقه فعالیت خود و مرکز مطالعات ادبیات کودک دانشگاه شیراز با کانون گفت: این مرکز آمادگی هر نوع همکاری را با کانون با هدف یاری به بچه ها و نوجوانان دارد و برگزاری جلسات هم اندیشی را نقطه عطف مثبتی در حوزه ادبیات کودک و نوجوان و خلق پژوهش های کاربردی در شیراز و استان فارس دانست.

روز ادبیات کودک و نوجوان در شیراز، ملاقات با احمد اکبرپور، نویسنده مطرح کودک و نوجوان را هم تجربه کرد.

این ملاقات در منزل احمد اکبرپور در فضایی صمیمی و با حضور همسر وی، سحر حدیقه، مترجم و نویسنده کتاب های کودک و نوجوان رقم خورد.

نویسنده کتاب غول و دوچرخه به سابقه فعالیت خود اشاره نمود و برگزاری نشست های تخصصی با حضور مربیان، اعضای کانون و فعالان حوزه کودک و نوجوان را موجب ارتقا و رونق بیشتر فعالیت های ادبی در بین علاقه مندان به ادبیات در شیراز و استان فارس دانست.

خواجه نژادیان در این روز، از الهام مزارعی، نویسنده شیرازی حوزه کودک و نوجوان نیز با دعوت از او در محل مرکز فرهنگی هنری شماره 5 کانون در شیراز، قدردانی کرد.

به گزارش ایبنا؛ مزارعی به خاطرات خود با کانون اشاره نمود و حضور نوجوانان علاقه مند به ادبیات را در کانون مثبت ارزیابی کرد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 19 تیر 1402 بروزرسانی: 19 تیر 1402 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1440

به "3 فعال حوزه کودک و نوجوان در شیراز قدردانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 فعال حوزه کودک و نوجوان در شیراز قدردانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید