آذری جهرمی در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران، محمدجواد آذری جهرمی در دولت دوازدهم از سال 1396 تا 1400 ریاست وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بر عهده داشت و با سرانجام دوران ریاستش بر این وزارتخانه، به اسم کارمند در صندلی سازمانی کارشناسی در معاونت برنامه ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت مشغول به کار شد.

آذری جهرمی در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد

وی در جریان تحویل وزارت ارتباطات به عیسی زارع پور وزیر ارتباطات دولت سیزدهم، درباره آینده کاری خود گفت: کارمند وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت هستم و مانند یک کارمند در محل کار حاضر می شوم.

اما مطابق با نامه ای که از سوی تقی محمدی معاون توسعه منابع شرکت ارتباطات زیرساخت به وحید یزدانیان رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده است، به نظر می رسد محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات از این پس در پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات (ذیل وزارت ارتباطات) مشغول به کار خواهد شد.

در این نامه این طور اسم شده که در راستای اعلام احتیاج پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات به تخصص و خدمات محمدجواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات، شرکت ارتباطات زیرساخت از تاریخ 10 مهرماه 1400 با انتقال وی به پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات موافقت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 998

به "آذری جهرمی در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی در پژوهشگاه ICT مشغول به کار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید