آقای آذری جهرمی؛ برای گسترش آموزش مجازی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهید

به گزارش چای قند پهلو، 1450 نفر از دانشجویان دانشگاه شیراز در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، خواهان ایجاد تسهیلات برای دانشجویان و اساتید شدند.

آقای آذری جهرمی؛ برای گسترش آموزش مجازی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهید

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز در نامه ای به وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات، خواهان ایجاد تسهیلات برای دانشجویان و اساتید شدند.

متن نامه به توضیح ذیل است:

وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات

جناب اقای محمدجواد آذری جهرمی

باسلام

چند صباحی است که از شیوع ویروس منحوس کرونا در مناطق مختلف کشور گذشته و تصمیم های مختلف بهداشتی-اجتماعی برای جلوگیری از شیوع بیشتر آن از سوی مسئولان مربوطه اتخاذ شده است. شیوع این بیماری و اجرای تدابیر اتخاد شده در ستاد ملی مقابله با کرونا تغییرات بسیاری را در سبک زندگی آحاد مردم ایجاد کرده است.

با تصمیمات اتخاد شده در ستاد و رویکرد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر ادامه چرخه آموزش و پژوهش به صورت غیرحضوری و برگزاری کلاس ها، همایش ها و دیگر فعالیت های فرهنگی اجتماعی و سیاسی به صورت مجازی، مسائل زیادی را برای دانشجویان دانشگاه های مختلف ایجاد کرده است.

از جمله این مسائل و محدودیت ها می توان به عدم دسترسی مناسب به کلاس ها به دلیل سرعت بسیار کم و حجم بالای اینترنت مورد استفاده اشاره کرد.

از این رو از جنابعالی تقاضا داریم تا با اتخاذ تصمیمی مبنی بر اختصاص حجم اینترنت و پهنای باند مناسب برای تمامی دانشجویان به صورت رایگان و اختصاص هدفمند اینترنت، جهت گسترش آموزش و پژوهش های مجازی را تا حد زیادی تسهیل بخشید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 112

به "آقای آذری جهرمی؛ برای گسترش آموزش مجازی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقای آذری جهرمی؛ برای گسترش آموزش مجازی اینترنت رایگان در اختیار دانشجویان قرار دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید