ادعای باستان شناسان: سازه های باستانی برزیل به وسیله میمون ها ساخته شده اند! (تور برزیل ارزان)

به گزارش چای قند پهلو، قدیمی ترین ابزار سنگی کشف شده در این منطقه، به نظر می رسد تا 50 هزار سال قدمت داشته باشد که با توجه به این موضوع، بعضی دانشگاهیان به این نظریه اشاره نموده اند که شواهدی از سکونت انسان اولیه در این منطقه وجود دارد. بااین حال، کشف غیرمنتظره ای که سال 2016 رخ داد، این نظریه را با چالش روبرو کرد.

ادعای باستان شناسان: سازه های باستانی برزیل به وسیله میمون ها ساخته شده اند! (تور برزیل ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور برزیل ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور برزیل از تورنتو، سائو پائولو و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وب سایت هنر و طراحی Artnet با استناد به یک مقاله دانشگاهی گزارش نموده است که محققان اعتقاد دارند مجموعه ای از ابزار های سنگی باستانی کشف شده در برزیل، به وسیله میمون های کپوچین (Capuchin) ساخته شده اند و انسان های اولیه نقشی در ساخت آن ها نداشته اند.

براساس گزارش اینسایدر، آگوستین ام. آگنولین، باستان شناس و فدریکو ال. آگنولین، دیرینه شناس در این مقاله نوشته اند:

مکان های باستان شناسی اولیه برزیل ممکن است به وسیله انسان ساخته نشده باشد، اما میمون های کپوچین می توانند آن ها را ساخته باشند.

ساخت سازه هایی با قدمت 50 هزار سال به وسیله میمون ها

باستان شناسان این ابزار های سنگی باستانی را که از کوارتز و کوارتزیت (گونه ای سنگ) ساخته شده اند، در کاوش های گذشته خود در منطقه ای به نام Pedra Furada در شمال شرقی برزیل کشف نموده اند که بیش از 800 مکان باستانی در آن وجود دارد.

براساس این مقاله، قدیمی ترین ابزار سنگی کشف شده در این منطقه، به نظر می رسد تا 50 هزار سال قدمت داشته باشد که با توجه به این موضوع، بعضی دانشگاهیان به این نظریه اشاره نموده اند که شواهدی از سکونت انسان اولیه در این منطقه وجود دارد. بااین حال، کشف غیرمنتظره ای که سال 2016 رخ داد، این نظریه را با چالش روبرو کرد.

یافته های این کشف نشان می دهد که میمون های کپوچین در شمال شرقی برزیل قادر به ساخت و استفاده از ابزار های سنگی بسیار متنوعی هستند. همان طور که اولین بار در سال 2017 گفته شده بود، این یافته ها احتمال ساخت این ابزار ها به وسیله میمون ها را قوت بخشید.

محققان بعلاوه ابزار های یافته شده در این منطقه را با ابزار هایی که امروزه میمون های کپوچین می سازند، مقایسه نموده اند. آگوستین ام. آگنولین شرح می دهد:

نتیجه شگفت انگیز بود: هیچ تفاوتی بین ابزار ساخته شده در 50 هزار سال پیش و ابزار های فراوری شده به وسیله میمون های امروزی وجود ندارد.

طبق تحقیقات صورت گرفته به وسیله محققان، آن ها شرح می دهند که نخستی سانان از سنگ های کوچک به عنوان چکش و از سنگ های بزرگ و صاف به عنوان سندان برای شکستن آجیل ها و دانه ها استفاده می نمایند. درنتیجه این فعالیت ها، سنگ های مورد استفاده اغلب می شنمایند و تکه های سنگی را فراوری می نمایند که شباهت هایی با نمونه های فراوری شده به وسیله انسان ها دارد.

منبع:دیجیاتو

منبع: فرادید
انتشار: 23 دی 1401 بروزرسانی: 23 دی 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1361

به "ادعای باستان شناسان: سازه های باستانی برزیل به وسیله میمون ها ساخته شده اند! (تور برزیل ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای باستان شناسان: سازه های باستانی برزیل به وسیله میمون ها ساخته شده اند! (تور برزیل ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید