امیری: از زمانی که در پرسپولیس هستم، پنجره باشگاه بسته بوده است

به گزارش چای قند پهلو، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمانی که در این تیم بوده ام، باشگاه همیشه با بدهی های زیادی روبه رو و پنجره نقل و انتقالاتی بسته بوده است.

امیری: از زمانی که در پرسپولیس هستم، پنجره باشگاه بسته بوده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، وحید امیری پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل نساجی گفت: در بازی سنگینی پیروز شدیم. نساجی تیمی است که هم باتجربه های خوب و هم جوانان با انگیزه ای دارد. بازی پرفشاری بود و با وجود اینکه موقعیت چندانی به حریف ندادیم توانستیم بازی را ببریم.

وی درباره دو پاس گلی که در مقابل فولاد و نساجی داد، گفت: پاس گل های من نتیجه زحمات تمام بچه هاست، امیدوارم تداوم داشته باشد و بتوانیم امسال هم هواداران را خرسند کنیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص داوری گفت: داوری مشکل نداشت. بازیکنان از ابتدای بازی باید اتفاقات بازی را مدیریت کنیم و فشار از داوران برداریم. ما فشار را به داوران منتقل می کنیم و از طریق اعضای نیمکت هم این فشار اضافه می شود، امیدوارم این فشارها کم شود. مطمئنا داوران خوبی داریم.

امیری درباره مسائل پرسپولیس و پنجره بسته شرح داد: در چند سال گذشته در خدمت پرسپولیس بودم، هیچ وقت نبوده که مشکل نداشته باشیم. همیشه با پنجره بسته و بدهی های زیاد روبه رو بودیم. امیدوارم این مسائل برطرف شود. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود تلاش می کنند، امیدوارم کسانی که در رأس امور هستند به فکر تیم باشند.

وی درباره بلاتکلیفی مدیریتی پرسپولیس گفت: امیدوارم هرچه سریع تر این مشکل برطرف شود و ما هم به شرایط ایده آل و نرمال برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1032

به "امیری: از زمانی که در پرسپولیس هستم، پنجره باشگاه بسته بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیری: از زمانی که در پرسپولیس هستم، پنجره باشگاه بسته بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید