بخش معدن و تجارت رکورددار سرمایه گذاری خارجی بودند

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران: بخش صنعت با 14 پروژه به حجم 416.2 میلیون دلار، بخش معدن با دو پروژه به حجم 680 هزار دلار و بخش تجارت با دو پروژه به حجم 500 هزار دلار، به ترتیب بیشترین حجم سرمایه گذاری های خارجی را در فروردین و اردیبهشت سال جاری به خود اختصاص دادند.

بخش معدن و تجارت رکورددار سرمایه گذاری خارجی بودند

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، آنالیز آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت حاکی از تصویب 417 میلیون و 300 هزار دلار سرمایه گذاری خارجی صنعتی، معدنی و تجاری در هیات سرمایه گذاری خارجی از ابتدای سال جاری تا سرانجام اردیبهشت ماه است.

این میزان سرمایه گذاری مربوط به 18 طرح/ واحد است که از این نظر نیز در همسنجی با پارسال رشد 28.6 درصدی نشان می دهد.

بخش صنعت با 14 پروژه به حجم 416.2 میلیون دلار، بخش معدن با دو پروژه به حجم 680 هزار دلار و بخش تجارت با دو پروژه به حجم 500 هزار دلار، به ترتیب بیشترین حجم سرمایه گذاری های خارجی را در فروردین و اردیبهشت سال جاری به خود اختصاص دادند.

آنالیز ها نشان می دهد بیشترین سرمایه گذاری ها بر اساس حجم به ترتیب در پنج استان سیستان و بلوچستان، تهران، البرز، اصفهان و کردستان از پنج کشور آلمان، اتریش، امارات، چین و ایتالیا بوده است.

آنالیز گزارش سرمایه گذاری های خارجی مصوب تحت پوشش قانون تشویق و حمایت سرمایه گذاری خارجی در بخش صنعت، معدن و تجارت حاکی است از ابتدای سال 98 تا سرانجام اسفند ماه پارسال تعداد 82 مورد طرح/ واحد با ارزش 854 میلیون دلار در بخش صنعت، معدن و تجارت کشور با مشارکت سرمایه گذاران خارجی به تصویب رسیده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 225

به "بخش معدن و تجارت رکورددار سرمایه گذاری خارجی بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش معدن و تجارت رکورددار سرمایه گذاری خارجی بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید