برقراری مجدد پروازهای فلای دبی

به گزارش چای قند پهلو، شروع مجدد پروازهای فلای دبی به 24 مقصد بین المللی از هفتم ژوئیه

فلای دبی اخیرا اظهار داشت، پروازهای این شرکت هواپیمایی با از سرگیری فعالیت های تجاری امارات از 7 ژوئیه به 24 مقصد بین المللی شروع خواهد شد. این ایرلاین در نظر دارد تا پروازهای خود را در فصل تابستان به 66 مقصد بین المللی افزایش دهد.

برقراری مجدد پروازهای فلای دبی

طبق بیانیه ای که فلای دبی در روز چهارشنبه منتشر کرد افزایش مقاصد و پروازهای بین المللی این شرکت هواپیمایی تا فصل تابستان ادامه خواهد داشت.

مدیر ارشد تجاری فلای دبی اظهار کرد: در حال حاضر رزرو پروازهای فلای دبی برای مسافرین مقدور است و تاریخ انجام تمامی این پروازها از 7 ژوئیه به بعد می باشد. ما در حال حاضر پروازهای خود را با 24 مقصد بین المللی شروع نموده ایم و به تدریج مسیرهای بیشتری به برنامه های پروازی فلای دبی اضافه نموده و تا فصل تابستان تعداد آن ها را به 66 مقصد خواهیم رساند. البته اضافه شدن پروازهای جدید به شبکه پروازی فلای دبی بستگی به شرایط کشورهای دیگر و محدودیت هایی که آن ها برای سفر اعمال نموده اند خواهد داشت.

او همچنین اضافه نمود: ما پروازهای خود را در شرایطی ایمن و با رعایت پروتکل های بهداشتی برقرار خواهیم کرد. با توجه به شرایط موجود، ما برنامه سفر مسافران را مجدد طراحی نموده ایم تا با ارتقای استانداردهای بهداشتی پرواز، خطر ابتلا به ویروس کرونا را به حداقل برسانیم.

با توجه به اینکه مسافران احتیاجمند اطلاعات به روز در این زمینه هستند، فلای دبی جزئیات مربوط به پروازها و هر آنچه که مسافران این شرکت هواپیمایی احتیاج است بدانند را متعاقبا اعلام خواهد نمود.

با توجه به مصوبات دولت امارات 24 مقصدی که هواپیمایی فلای دبی به آن ها از 7 ژوئیه به بعد پرواز خواهد داشت به توضیح زیر می باشد:

تهران، شیراز، اصفهان، لار، آدیس آبابا، اسکندریه، آلماتی، امان، باکو، بیروت، بلگراد، بخارست، دوبروونیک، جوبا، کابل، خرطوم، کیف، کراکوف، نور سلطان، پراگ، سارایوو، صوفیه، تفلیس، ایروان.

منبع: فلای تودی
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 262

به "برقراری مجدد پروازهای فلای دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برقراری مجدد پروازهای فلای دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید