بهره برداری از پاتوق چند منظوره درخشان در محله اتابک؛به زودی

به گزارش چای قند پهلو، مراحل ساخت سومین مرکز محله در منطقه 15 واقع در بافت فرسوده محله اتابک به پیشرفت 97 درصدی رسید.

بهره برداری از پاتوق چند منظوره درخشان در محله اتابک؛به زودی

خبرنگاران- سارا جعفرزاده: ساخت پروژه مرکز محله یا همان پاتوق محله اتابک از مرداد ماه امسال با هدف افزایش سرانه های فرهنگی و ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان شروع شده است. این پروژه را سازمان نوسازی شهر تهران برای بهره گیری از ظرفیت های این محله در بافت فرسوده در دستور کار قرار داده است.

مهدی صفدری معاون معماری و شهرسازی شهردار منطقه 15 در این باره می گوید: پاتوق محله درخشان به صورت چند منظوره به شهروندان خدمات خواهد داد. این پاتوق در زمینی به مساحت 400 متر مربع ساخته شده و دارای یک ساختمان به مساحت 120 متر مربع به منظور ارائه خدمات سلامت و بهداشت است و در 280 متر مربع از این فضا هم محوطه سازی و فضای سبز شامل نصب مبلمان شهری و آبنما اجرا شده است.

صفدری ادامه می دهد: برای اجرای طرح پاتوق درخشان یک پلاک ثبتی تملک شده است در حال حاضر این مرکز در مرحله اتصال انشعاب برق و گاز است و به زودی به بهره برداری می رسد. او می افزاید: اخیرا دو پاتوق محله شیرین دخت و شهید احمدوند در محله اتابک به بهره برداری رسید که با توجه به استقبال اهالی و احتیاج محله، پاتوق درخشان به عنوان سومین پاتوق در بافت فرسوده اتابک به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 24

به "بهره برداری از پاتوق چند منظوره درخشان در محله اتابک؛به زودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پاتوق چند منظوره درخشان در محله اتابک؛به زودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید