جریمه 225 میلیون دلاری برای تماس های تلفنی تبلیغاتی

به گزارش چای قند پهلو، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا میخواهد جریمه ای 225 میلیون دلاری بر علیه دو شرکت در تگزاس وضع کند.علت این جریمه تماس های تلفن اتوماتیک تبلیغاتی با هزاران شهروند است.

جریمه 225 میلیون دلاری برای تماس های تلفنی تبلیغاتی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، تماس های تلفنی تبلیغاتی مزاحم که به وسیله نرم افزارهای رباتیک به صورت اتوماتیک صورت می گیرد به یک معضل جدی برای مردم آمریکا و بسیاری از کشورهای دیگر دنیا مبدل شده و بعضی شرکت های تبلیغاتی از این روش برای ایجاد مزاحمت مداوم برای افراد عادی استفاده می نمایند.

دو شرکت Jakob Mears و John Spiller با برقراری بیش از یک میلیارد تماس تبلیغاتی رباتیک از ژانویه تا می سال 2019 رکوردشکنی نموده و موجب اعتراض گسترده مردم آمریکا شده بودند. انتظار می رود وزارت دادگستری آمریکا هم با تحمیل جریمه 225 میلیون دلاری به این دو شرکت موافقت کند.

این دو شرکت نه چندان مشهور و خوشنام که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعالیت می نمایند، خود را به دروغ نماینده شرکت های بیمه مشهور دیگری معرفی نموده و کوشش می کردند به این شکل اعتماد عمومی را جلب نمایند. اما تماس های مکرر آنها با مردم باعث خشم آنها و تماس با شرکت های بیمه خوشنام برای اعتراض و کاهش مشتریان آنها می گردد و همین مساله به شکایت های گسترده از این دو شرکت و تحمیل جریمه ای بی سابقه به آنها انجامید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 234

به "جریمه 225 میلیون دلاری برای تماس های تلفنی تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه 225 میلیون دلاری برای تماس های تلفنی تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید