ریبری در آستانه پیوستن به سالرنیتانا

به گزارش چای قند پهلو، هافبک پیشین تیم های بایرن مونیخ و فیورنتینا در آستانه پیوستن به یکی از تیم های تازه صعود نموده به سری A ایتالیاست.

ریبری در آستانه پیوستن به سالرنیتانا

به گزارش خبرنگاران، فرانک ریبری که به مدت دو فصل در فیورنتینا توپ زد و در انتها ماه ژوئن با منقضی شدن قراردادش از جمع بنفش پوشان فلورانس جدا شد، حالا در آستانه پیوستن به یکی از تیم های تازه صعود نموده به سری A ایتالیاست.

بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو ایتالیا؛ باشگاه سالرنیتانا در آستانه توافق با فرانک ریبری 38 ساله است. طبق این گزارش؛ این مهاجم فرانسوی از این باشگاه ایتالیایی پیشنهادی یک ساله با دستمزد 1.5 میلیون یورو همچنین پاداش های در نظر گرفته شده، دریافت نموده است.

هلاس ورونا هم نسبت به جذب بازیکن پیشین بایرن مونیخ علاقه مند است اما این بال فرانسوی به نظر می رسد تمایل دارد به تیم تحت راهنمایی فابریتزیو کاستوری ملحق گردد. سالرنیتانا فصل نو سری A را با دو شکست متوالی مقابل تیم های بولونیا و رم شروع نموده است. آنها پس از تعطیلات بابت بازی های ملی، باید به مصاف تورینو بروند.

ریبری که تابستان 2019 پس از 12 سال حضور در بایرن مونیخ به اسم بازیکن آزاد به فیورنتینا پیوست، در این دو سال در 51 بازی برای این تیم به میدان رفت، پنج گل به ثمر رساند و 10 پاس گل هم برای هم تیمی هایش ساخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 948

به "ریبری در آستانه پیوستن به سالرنیتانا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریبری در آستانه پیوستن به سالرنیتانا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید