ساعت هوشمند نو سامسونگ، به فیلم های تخیلی رنگ واقعیت می بخشد! ، عکس

به گزارش چای قند پهلو، گجت نیوز نوشت: حق اختراع جدیدی منتشر شده که نشان می دهد ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ می تواند با یک پروژکتور، فیلم های علمی تخیلی را به واقعیت تبدیل کند!

ساعت هوشمند نو سامسونگ، به فیلم های تخیلی رنگ واقعیت می بخشد! ، عکس

ساعت های هوشمند از زمان پیدایش خود، پیشرفت های چشمگیری را تجربه نموده اند. یکی از پیشروان این حوزه، غول کره ای، کمپانی سامسونگ است که به تازگی حق اختراعی از یک ساعت هوشمند گلکسی واچ با یک ویدیو پروژکتور داخلی را ثبت نموده است. این ساعت هوشمند که می تواند به زودی وارد بازار گردد، قابلیت هایی دارد که در گذشته فقط در فیلم های علمی-تخیلی شاهد آن بودیم.

بر اساس آنچه در این حق اختراع به نمایش درآمده، یک پروژکتور در داخل بند ساعت به کار گرفته شده که چرخش و استفاده از آن برای کاربران را بسیار آسان می نماید. طیف وسیعی از سنسورها روی این ساعت هوشمند قرار گرفته است که سطوح را تشخیص داده و به صورت اتوماتیک فوکوس و جهت نمایش عکس انتشار یافته را تغییر می دهند.

تصاویر شماتیک این حق اختراع بعلاوه تعدادی لنز و LED را در دو ردیف نشان می دهند که به ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ اجازه می دهد یک تصویر را بدون هرگونه تحریفی، در پشت دست به نمایش بگذارد. البته اگر می خواهید تصویر به درستی و صاف نمایش داده گردد، ضروری است که مچ دست شما کاملاً صاف باشد. این ایده می تواند یکی از هیجان انگیزترین گجت های پوشیدنی دنیا را به دست مشتریان برساند.

هدف ایده تازه ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ چیست؟

سامسونگ با این ایده به کاربران اجازه می دهد محدودیت های نمایشگر کوچک اسمارت واچ خود را کنار زده و روی فضای بزرگ تری محتوا را مشاهده کنید. در توضیحات این پتنت آمده است، اطلاعاتی که در صفحه نمایش آن نشان داده می گردد، ممکن است با اطلاعاتی که در ماژول نمایشگر می بینید، متفاوت باشد. این می تواند روش بسیار خوبی برای نمایش فیلم های ارسال شده در اپلیکیشن های پیغام رسان باشد. شاید حتی بتوان با اضافه کردن یک ماژول دوربین، تماس تصویری را هم از این طریق امکان پذیر کرد.

ممکن است با رسیدن این فناوری به بلوغ، شاهد تغییرات هرچه بیشتری در ساعت های هوشمند و به خصوص ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ که یکی از برترین نمونه های اندروید ویر بازار است، بشیم.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 29 بهمن 1401 بروزرسانی: 29 بهمن 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1380

به "ساعت هوشمند نو سامسونگ، به فیلم های تخیلی رنگ واقعیت می بخشد! ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعت هوشمند نو سامسونگ، به فیلم های تخیلی رنگ واقعیت می بخشد! ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید