5 کار که LG در سال 2021 باید انجام دهد

به گزارش چای قند پهلو، LG طی چند سال گذشته موفقیت چندانی در بازار موبایل به دست نیاورده ولی نمی توان کوشش های این شرکت در سال 2020 را کتمان کرد. در این سال، LG سری گوشی های G را کنار گذاشت و در عوض از سری ولوت رونمایی کرد که قرار است طراحی جذاب تر و قیمت پایین تری داشته باشند. همچنین با معرفی گوشی LG وینگ نشان داد که می خواهد بار دیگر شانس خود را در حوزه محصولات نوآورانه امتحان کند. در هر صورت در ادامه به 5 کاری اشاره می کنیم که امیدواریم LG در سال 2021 آن ها را انجام دهد.

5 کار که LG در سال 2021 باید انجام دهد

1. عرضه کردن گوشی های جذاب ارزان قیمت

گوشی های پرچم دار و رده بالای LG معمولا باکیفیت هستند اما این شرکت در زمینه گوشی های ارزان قیمت حرفی برای گفتن ندارد. اگرچه چند مدل از سری Q و K تا حدی جذابیت بیشتری دارند، ولی در کل این ها استثناء بوده اند.

LG در سال 2020 برای بسیاری از گوشی های ارزان قیمت خود از تراشه های قدیمی مدیاتک مانند A22 و P35 استفاده کرد و این در حالی است که تراشه های لازم بیش از 2 سال قبل عرضه شده اند. همچنین باید به وجود باتری های 3000 و 4000 میلی آمپر ساعتی و دیگر ویژگی های معمولی اشاره کنیم. این مسأله به خصوص زمانی آزاردهنده می گردد که بدانیم امثال سامسونگ، گوگل و شیائومی گوشی های ارزان قیمت را با ویژگی های جذاب به دست کاربران می رسانند.

طبق گزارش ها، LG در سال 2021 میخواهد طراحی و فراوری تعداد بیشتری از گوشی های ارزان قیمت خود را برون سپاری کند. به همین خاطر احتمالا شاهد عرضه گوشی های ارزان قیمت جذاب تری خواهیم بود. LG تنها شرکت عظیمی نیست که این تصمیم را اتخاذ نموده و در این زمینه می توانیم به سامسونگ و شیائومی هم اشاره کنیم که طراحی و فراوری بخشی از گوشی های مقرون به صرفه خود را به دیگر شرکت ها واگذار نموده اند.

2. استفاده از دوربین باکیفیت

دوربین یکی از مهم ترین بخش های گوشی های هوشمند به شمار می رود و کاربران از برندهای عظیم انتظار دارند که برای گوشی های خود، دوربین های باکیفیتی را تعبیه نمایند؛ LG هم از این قاعده مستثنا نیست. با این حال طبق آنالیز های انجام شده، دوربین های گوشی های ولوت، V60 و وینگ همگی معمولی هستند و حرف چندانی برای گفتن ندارند.

مدت هاست که دوربین عکاسی یکی از ضعف های مهم گوشی های LG محسوب می شوند و این ضعف همچنان پابرجا است. البته در سال 2020 این شرکت توجه بیشتری به قابلیت های مربوط به عکاسی نشان داد. مثلا گوشی LG وینگ می تواند مانند نوعی گیمبال انجام وظیفه کند و V60 هم یکی از اولین گوشی هایی بود که از فیلم برداری 8K پشتیبانی می نماید. اما در نهایت گوشی های گران قیمت LG مانند رقبای خود باید از دوربین های فوق العاده ای بهره ببرند.

3. توجه بیشتر به آپدیت گوشی ها

LG در زمینه آپدیت گوشی های خود سابقه چندان درخشانی ندارد. اگرچه عملکرد این شرکت در این زمینه کمی بهتر شده، اما کاربران گوشی های LG در مقایسه با بسیاری از رقبا برای دریافت آپدیت های جدید باید مدت بیشتری منتظر بمانند.

بنابراین امیدواریم LG در سال 2021 فرایند آپدیت گوشی های خود را بهبود ببخشد تا کاربران این گوشی ها زودتر بتوانند از این آپدیت ها بهره مند شوند. در همین زمینه می توانیم به سامسونگ اشاره کنیم که اعلام نموده بخش عظیمی از گوشی های این شرکت 3 نسخه اندروید را دریافت می نمایند و باید ببینیم آیا LG هم چنین طرحی را برای بخشی از گوشی های خود عملی می نماید یا نه.

4. ادامه دادن فراوری محصولات نوآورانه

یکی از بخش های جدید شرکت LG موسوم به پروژه Explorer وظیفه طراحی محصولات نوآورانه را بر عهده دارد و LG وینگ اولین محصولی بود که از این پروژه بیرون آمد. طبق گزارش ها، این شرکت مشغول آماده سازی یک گوشی با نمایشگر رول شونده است که احتمالا اوایل 2021 معرفی خواهد شد. با این حال، امیدواریم LG به ساخت این گجت های نوآورانه ادامه دهد و حتی در سال 2022 هم از توسعه آن ها دست نکشد.

5. تمرکز بیشتر بر بهبود کیفیت صدا

LG از جمله شرکت هایی است که برای گوشی های خود توجه زیادی را به کیفیت صدا نشان می دهد و در این زمینه گوشی های پرچم دار LG حرف زیادی برای گفتن دارند. اما این شرکت باید بیش از پیش به این حوزه توجه کند. همچنین امیدواریم گوشی های جدید LG از جدیدترین کدک های صوتی بی سیم و فناوری های جدید بلوتوث پشتیبانی نمایند و در عین حال قابلیت های پیشرفته مربوط به ضبط صدا هم بهتر شوند.

به نظر شما LG در سال 2021 باید چه کارهایی را انجام دهد؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما و دیگران در میان بگذارید.

  • محصولات برنده و بازنده LG در سال 2020

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 596

به "5 کار که LG در سال 2021 باید انجام دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 کار که LG در سال 2021 باید انجام دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید