شب اولین ها در فوتبال ملی دنیا؛ شاهکار اسپانیایی به نایب قهرمان دنیا رسید

به گزارش چای قند پهلو، تهران (پانا) - در فوتبال ملی دنیا امشب ساعت 20:30 برای اولین بار در تاریخ 4 تیم ملی به مصاف هم خواهند رفت.

شب اولین ها در فوتبال ملی دنیا؛ شاهکار اسپانیایی به نایب قهرمان دنیا رسید

در بین 5 ملاقات محبت آمیز ای که قرار است امشب تیم های ملی فوتبال اروپایی برگزار نمایند، 2 بازی برای اولین بار در تاریخ برگزار خواهد شد و تیم های حاضر در آن اولین تقابل تاریخ را صورت خواهند داد.

ملاقات تیم های ملی کرواسی و ارمنستان که قرار است در شهر ویلکا گوریتسا کشور کرواسی برگزار گردد و همچنین تقابل تیم های ملی کوزوو و سن مارینو در شهر پریشتیانا پایتخت کوزوو، اولین ملاقاتهای تاریخ این 4 تیم خواهد بود که در این میان ملاقات کرواسی و ارمنستان قطعا مهم تر است.

هر چند شاید روی کاغذ ارمنستان بسیار ضعیف تر از کرواسی نایب قهرمان جام جهانی به نظر برسد اما درباره این تیم باید گفت که آنها بهترین روزهای تاریخ فوتبال ملی خود را از زمان تشکیل تیم ملی فوتبال ارمنستان سپری می نمایند و خواکین کاپاروس سرمربی اسپانیایی توانسته است تیم ملی فوتبال ارمنستان را به وضعیتی برساند که تا به امروز سابقه نداشته است.

ارمنستان امشب در حالی به مصاف کرواسی خواهد رفت که 5 بازی آخرش را با برد تمام نموده و 8 بازی آخرش بدون باخت بوده است. آنها البته در این راه هر چند تیم های سطح پایینی مانند مقدونیه شمالی و لیختن اشتاین را شکست دادند اما آنجا می توان به قدرت ارمنستان پی برد که دو برد آخری که بدست آورده مقابل دو تیم خوب اروپا بوده و به ترتیب ایسلند و رومانی را شکست داده است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 10 تیر 1400 بروزرسانی: 10 تیر 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 847

به "شب اولین ها در فوتبال ملی دنیا؛ شاهکار اسپانیایی به نایب قهرمان دنیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شب اولین ها در فوتبال ملی دنیا؛ شاهکار اسپانیایی به نایب قهرمان دنیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید