تور روسیه: عین اللهی: نزدیک به 70 درصد مردم هر دو دز واکسن را دریافت کردند ، در آلمان آمریکا و روسیه کرونا روندی صعودی دارد

به گزارش چای قند پهلو، وزیر بهداشت در خصوص آخرین شرایط تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: در حال حاضر 85 درصد مردم ایران دز اول واکسن کرونا را تزریق نموده اند و نزدیک به 70 درصد مردم هر دو دز واکسن را دریافت کردند.

تور روسیه: عین اللهی: نزدیک به 70 درصد مردم هر دو دز واکسن را دریافت کردند ، در آلمان آمریکا و روسیه کرونا روندی صعودی دارد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، بهرام عین اللهی در حاشیه تحویل 5 میلیون دز واکسن رازی کووپارس به وزارت بهداشت در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تزریق واکسن کرونا در کشور گفت: در حال حاضر 85 درصد مردم ایران دز اول واکسن کرونا را تزریق نموده اند و نزدیک به 70 درصد مردم هر دو دز واکسن را دریافت کردند.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه این مقدار تزریق واکسن آماری شگفت انگیز در جهانست، بیان نمود: این موضوع نشان از اطمینان مردم به وزارت بهداشت است که جای تقدیر و تشکر از مردم دارد.

عین اللهی با بیان اینکه پیک کرونا در کشور فروکش نموده اما همواره احتمال پیک تازه است و شیوه نامه های بهداشتی باید با جدیت رعایت گردد، توضیح داد: باید با کرونا زندگی کنیم و تعدادی از کشورهای که مقدار بالایی از واکسیناسیون داشتند به علت عدم رعایت پروتکل ها و استفاده نکردن از ماسک مجدد دچار کرونا شدند.

وزیر بهداشت با بیان اینکه در آلمان آمریکا و روسیه کرونا روندی صعودی دارد و مرگ و میرهای ناشی از کرونا افزایش داشته است، گفت: یکی از برترین واکسن های جهان در ایران فراوری شده که از سلامت و اطمینان و اثر بخشی زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه رازی جزو واکسن های پیشرفته و اثر بخش در میان واکسن های فراوریی است، ادامه داد: برای استفاده از دز سوم واکسن کرونا برای هموطنان از واکسن رازی استفاده می گردد.

وی با اشاره به اولویت احتیاج داخلی تزریق واکسن کرونا، توضیح داد: در حال حاضر تا سقف 20 درصد از واکسن های موسسه رازی قابلیت صادرات دارد.

وی در خصوص افرادی از دز اول و دوم را از واکسن سینوفارم تزریق کردند، گفت: دز سوم افرادی که از واکسن سینوفارم استفاده نموده اند باید از واکسن آسترازنکا استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1100

به "تور روسیه: عین اللهی: نزدیک به 70 درصد مردم هر دو دز واکسن را دریافت کردند ، در آلمان آمریکا و روسیه کرونا روندی صعودی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: عین اللهی: نزدیک به 70 درصد مردم هر دو دز واکسن را دریافت کردند ، در آلمان آمریکا و روسیه کرونا روندی صعودی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید