فال ابجد امروز آدینه 11 آذرماه 1401؛ همه چیز را به زمان بسپارید!

به گزارش چای قند پهلو، فال ابجد امروز آدینه 11 آذرماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز آدینه 11 آذرماه 1401؛ همه چیز را به زمان بسپارید!

خبرنگاران |انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 11 آذر ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: آ د ج

طالعت خوب است. به زودی اگر گمشده ای دارید پیدایش خواهید کرد، در زندگیتان گشایشی ایجاد می گردد که تمام مسائل و سختی های شما از بین می رود، می توانید خیلی زود به هدف و خواسته های قلبی تان دست پیدا کنید و آرامش و آسایش را در آینده برای خود به وجود بیاورید.

اردیبهشت: ب د د

مقصود بسیار بدی دارید و با انجام این کار مطمئناً به دردسر بزرگی خواهید افتاد. اگر افرادی شما را به انجام کار های نادرست تشویق می نمایند بهتر است از آن ها فاصله بگیرید و به هیچ عنوان به آن ها توجه نکنید. ممکن است وصلتی در پیش داشته باشید که شما را به آرزوهایتان برساند.

خرداد: ب ج آ

بسیار مضطرب و پریشان هستید و نمی توانید به خوبی کارهایتان را به خاتمه برسانید، تمامی این ها به این دلیل است که از خداوند دور شده اید پس به او روی بیاورید. اگر مسائلی در زندگی تان وجود دارد باید آن ها را با اطرافیان تان در میان بگذارید و بیش از این به خودتان سختی ندهید.

تیر: د آ ج

بخت و اقبال به شما رو می نماید و می توانید کارهایتان را به برترین شکل ممکن به انتها برسانید. اگر از رفتار های شخصی ناراحت هستید سعی کنید این مسئله را با او در میان بگذارید. کمی از اموال تان را صرف امورات خداوندی کنید تا برکت پیدا کند.

مرداد: ب ب ج

نیت خوبی ندارید و متاسفانه ممکن است دست به کار هایی بزنید که نه تنها خودتان بلکه اطرافیان تان را هم به دردسر بیاندازید. اگر می خواهید پول هایتان را صرف سرگرمی و خوشگذرانی کنید نباید از پس اندازتان خرج کنید چرا که در آینده به دردسر بزرگی خواهید افتاد.

شهریور: د ب ج

مسائلی شما را ناراحت ساخته، اما بهتر است افرادی که با شما به بدی رفتار نموده اند را به دست فراموشی بسپارید و در پی تلافی اعمالشان نباشید. کسب و کارتان رونق پیدا می نماید و سرمایه خوبی به دستتان می رسد که باید به واسطه آن قرض هایتان را ادا کنید.

مهر: ج آ ب

متاسفانه مقصود خوبی ندارید و ممکن است با انجام این کار به دردسر بیفتید پس در کار خودتان بمانید. اگر فردی از شما آزرده خاطر است باید دلش را به دست بیاورید و نسبت به او بی اعتنا نباشید. اگر مسائل کمی برایتان پیچیده شده باید همه چیز را به زمان بسپارید.

آبان: ج ب د

طالع خوبی دارید. با توکل به خداوند به تمام آرزو ها و خواسته های قلبی تان خواهید رسید و مقصود خود را به دست خواهید آورد، به زودی صاحب ملک یا املاک خواهید شد که برای تان مبارک خواهد بود و شادی بسیاری را در شما و خانواده تان ایجاد خواهد نمود.

آذر: ب ب ب

طالعت روشن است. آینده خوب و خوشی در پیش رو خواهید داشت بزودی گره از کارتان گگردده خواهد شد و به آرامش و آسایش در زندگی تان خواهید رسید، اگر قصد رفتن به سفری را دارید بهتر است؛ این سفر را، راهی شوید، چون برایتان خوشایند دیده شده است و شادی و نشاط را در شما ایجاد می نماید.

دی: ب ج د

طالعت نیک است. رزق و روزی حلال در زندگی به دستتان خواهد رسید شما می توانید به هدفهایتان برسید و شادی را در زندگی تان به وجود بیاورید، بزودی شخصی به شما پیشنهاد کاری را می دهد بهتر است؛ قبول کنید که شما را به هدف و خواسته های قلبی تان در آینده خواهد رساند.

بهمن: آ ب ج

به زودی غم و اندوه زندگی تان از بین می رود اگر بیمار هستید از بند بیماری رهایی پیدا خواهید کرد و شادی و خوشبختی را در آینده به وجود می آورید، شخصی به شما یاری های بسیاری در زندگی می نماید که باعث خوشحالی زیادی در شما می گردد بهتر است؛ شکرگزار نعمت های فراوان خداوند باشید.

اسفند: د ج آ

طالعت خوب نیست. با مسائل بسیار زیادی در زندگی خود روبرو خواهید شد، بهتر است؛ دست به کار های ناصوابی نزنید و خودتان را از مسائل و سختی ها نجات دهید با کار های تان باعث نشوید، که طالعتان به رنگ تیره و تار در بیاید تا می توانید به سمت انرژی های مثبت در حال حرکت باشید.

منبع: فرادید
انتشار: 24 آذر 1401 بروزرسانی: 24 آذر 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1344

به "فال ابجد امروز آدینه 11 آذرماه 1401؛ همه چیز را به زمان بسپارید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز آدینه 11 آذرماه 1401؛ همه چیز را به زمان بسپارید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید