نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی در پرورش اندام و بدنسازی داریم

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران/خراسان رضوی رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از یاری 750 میلیون ریالی هیات بدنسازی و پرورش اندام استان به شهرستان ها در نیمه دوم سال 99 اطلاع داد.

نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی در پرورش اندام و بدنسازی داریم

سروش پورآزاد در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد عملکردش در راس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی اظهار کرد: یکی از نقاط ضعف هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در زمان آغاز فعالیتم؛ عدم هماهنگی و ساماندهی هیات های شهرستانی بود، به نوعی که در بیشتر شهرستان ها یا هیاتی وجود نداشت و یا هیات بدنسازی و پرورش اندام آن شهرستان فعالیتی نداشت.

وی اضافه کرد: در سال گذشته پیش از شیوع بیماری کرونا کوشش شد تا در تمامی مسابقات و فعالیت های که به صورت استانی برگزار می گردد، تیم های شهرستانی حضور داشته باشند، اما در سال 99 برنامه ریزی و هدف ما فعالسازی شهرستان های غیر فعال و پشتیبانی و توانمندسازی شهرستان های فعال بود.

پورآزاد اعلام نمود: در امسال با دو رویکرد استفاده از ورزشکاران و چهره های مطرح هر شهرستان و یا افراد توانمند برای حمایت از این رشته، سرپرست ها و روسای هیات های شهرستانی منصوب شدند و شرایط تمامی شهرستان های استان و نحوه فعالیت هیات های شهرستانی سر و سامان گرفت، همچنین در شهرستان هایی که از گذشته هیات های فعالی داشتند کوشش شد تا با برگزاری کلاس های آموزشی ضمن توانمندسازی مربیان آن شهرستان منابع درآمدی برای هیات ها ایجاد گردد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی توضیح داد: در شش ماهه دوم سال 99 با حمایت اقتصادی از شهرستان ها و توزیع 750 میلیون ریال در هیات های شهرستانی کوشش کردیم تا بعضی نیازها و کمبودها را رفع کنیم همچنین مسابقات بدنسازی و پرورش اندام و پرس سینه قهرمانی استان نیز در دو شهرستان طرقبه شاندیز و قوچان در بهمن و اسفند ماه برگزار گردید تا شهرستان ها نقش خود را در برنامه های استانی احساس نمایند.

وی ادامه داد: در سال 1400 هم شهرستان ها نقش پررنگی در برنامه های ما دارند و باید برنامه ها و اهدافی که به آن ها ابلاغ شده را به مرحله اجرا برسانند تا حمایت شوند. مسئولین کمیته ها در هیات استان هم موظف هستند تا در اجرای برنامه ها و اهداف هیات در شهرستان ها همکاری های لازم را انجام دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 690

به "نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی در پرورش اندام و بدنسازی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاه ویژه ای به شهرستان های خراسان رضوی در پرورش اندام و بدنسازی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید