هفته هنر انقلاب مسیری برای پیشروی به قله های جهاد تبیین است

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در این آئین که در محل حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار گردید با بیان این مطلب اضافه کرد: در این روزهای مبارک ماه خدا، یاد شهید سیدمرتضی آوینی که این هفته به نام اوست را گرامی می داریم و خدا را شاکریم که بعد از گذشت سی سال از شهادت این مرد بزرگ، عرصه فرهنگ و هنر انقلاب جهت خود را یافته و به خوبی پیش رفته است.

هفته هنر انقلاب مسیری برای پیشروی به قله های جهاد تبیین است

وزیر فرهنگ در دولت مردمی اضافه نمود: امروزه وقتی به کارنامه حوزه هنری که برای پاسداشت فرهنگ انقلاب تاسیس شده است می نگریم، این مجموعه آکنده از کوشش زنان و مردانی است تا امروز ببینیم نظام اسلامی ما دارای میراث ارزشمندی در حوزه هنر انقلاب باشد.

وی اضافه نمود: همه روزها و شب های گذشته بر انقلاب پُر از وقایع و نکاتی است که جا دارد همه عرصه های هنری آن را روایت کند. اگر امروز با مطالبه رهبر فرزانه انقلاب درباره جهاد روایت و تبیین رو به رو هستیم به علت فاصله مان با نقطه مطلوب است.

رئیس شورای هنر ادامه داد: ما به تنهایی نیستیم که دستاوردها را روایت می کنیم بلکه جریانی قوی متکی به دلار و پوشش رسانه ای قوی برای تحریف دستاوردهای انقلاب پای کار آمده است. بنابراین ما در جهاد تبیین مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و هفته هنر انقلاب کار را برای جوانان پر انگیزه ما در این راستا ساده تر می نماید و قله ها را نشان می دهد تا طی راستا ساده تر طی گردد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سرانجام گفت: از همه دست اندکاران برگزاری این رویداد سالانه و مهم تشکر می کنم و به روح همه هنرمندان بزرگ انقلاب اسلامی که امروز در آسمان و بزم ملکوتیان ناظر ما هستند صلوات می فرستیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 1224

به "هفته هنر انقلاب مسیری برای پیشروی به قله های جهاد تبیین است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته هنر انقلاب مسیری برای پیشروی به قله های جهاد تبیین است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید