پلیس به متقاضیان ثبت نام خودرو هشدار داد

به گزارش چای قند پهلو، جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم نسبت به در اختیار قرار دریافت اطلاعات مربوط به خرید خودرو شهروندان توسط افراد ناشناس هشدار داد.

پلیس به متقاضیان ثبت نام خودرو هشدار داد

به گزارش میزان، سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: با توجه به اعلام نفرات برگزیده خریدار خودرو توسط کارخانه های ایران خودرو و سایپا و همچنین سررسید واریز وجوهات مربوط به خودورو به صورت اینترنتی، شهروندان بایستی هوشیاری خود را در مورد قرار نگرفتن در دام کلاهبرداران حفظ نمایند.

وی اضافه کرد: شیادان در صدد این هستند که به وسیله فیشنیگ و یا درگاه های اینترنتی اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را دریافت و یا هک نمایند و پس از آن اقدام به کلاهبرداری از آن ها را نمایند.

جانشین رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم توضیح داد: اغلب افراد سالمند و اشخاص کم سواد مورد توجه کلاهبرداران قرار دارند، لذا از تمام شهروندان درخواست داریم تا اطلاعات بانکی خود و همچنین اطلاعات مربوطه به ثبت نام در خرید خودروهایشان را در اختیار افراد غیر و کسانی که مورد اعتماد نیستند قرار ندهند.

به گفته سرهنگ موقوفه ای شهروندان جهت واریز مبالغ اقساط پرداخت خرید خودرو به درگاه معتبر شرکت های فراوری نماینده مراجعه نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 216

به "پلیس به متقاضیان ثبت نام خودرو هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلیس به متقاضیان ثبت نام خودرو هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید