پیش بینی 5 تحلیل گر از تحولات امروز بورس تهران

به گزارش چای قند پهلو، خبرنگاران:از 5تحلیل گری که در یک نظرخواهی درباره تحولات امروز بورس شرکت کرده اند، تنها یک نفر پیش بینی کرده است که امروز بورس تهران متعادل خواهد بود.

پیش بینی 5 تحلیل گر از تحولات امروز بورس تهران

به گزارش خبرنگاران دو نفر از تحلیل گران شرکت کننده دراین نظر خواهی پیش بینی کرد ه اند که شاخص بورس تهران امروز صعودی خواهدبود. این دو کارشناس در تبیین پیش بینی خود تاکید می کنند: به احتمال زیاد فشار عرضه تا حدود زیادی متعادل خواهد شد، سهام شرکت های بزرگ به صورت خنثی معامله خواهد شد، اما به نظر می رسد یک سری شرکت های کوچک به جذب سرمایه بپردازند. با توجه به اینکه در هفته های اخیر سهام برخی شرکت ها 60 تا 70 درصد اصلاح قیمتی داشته است، قاعدتا سهام این شرکت ها برای معامله گران بسیار جذاب خواهند بود.

درمقابل این پیش بینی دو کارشناس دیگر بر این باورند که امروز نیز مانند دیروز شاهد تداوم ریزش بورس خواهیم بود. آنان معتقدندهنوز سهام برخی شرکت ها به تعادل نرسیده اند،هرچند که در این زمینه تشکیل صندوق بازارگردانی کمک زیادی کرده است. با توجه به برخی تحولات سیاسی به ویژه سیگنال های متفاوت از انتخابات آمریکا و... به احتمال زیاد شاهد تداوم فرایند ریزشی دیروز بورس در معاملات امروز هم خواهیم بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 411

به "پیش بینی 5 تحلیل گر از تحولات امروز بورس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 5 تحلیل گر از تحولات امروز بورس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید