گوگل چالش خاموش کردن اپ های پس زمینه را آنالیز می نماید

به گزارش چای قند پهلو، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزمو چاینا، امروزه موبایل ها با ویژگی مخصوصی ارائه می شوند که با حذف کردن اپ های غیر ملزوم و پردازشگرها در پس زمینه دستگاه، عمر باتری آن را افزایش می دهند.

گوگل چالش خاموش کردن اپ های پس زمینه را آنالیز می نماید

اما گاهی اوقات این فرایند روی عملکرد اپلیکیشن ها تأثیر می گذارد. به همین دلیل گوگل از توسعه دهندگان اپ خواسته پرسشنامه ای را تکمیل نمایند و شرح دهند عملکردهای محدودسازی فعالیت اپ از سوی فراوری نمایندگان موبایل چه تأثیر روی اپلیکیشن ها دارند.

در این پرسشنامه گوگل از توسعه دهندگان اپ پرسیده است: اگر اپلیکیشن شما به علت حفظ عمر باتری حذف می گردد، جزئیات دقیق را ذکر کنید.

این شرکت علاوه بر جزئیات مختلف از توسعه دهنگان می خواهد نام سازندگان تجهیزات اصلی را ذکر نمایند که مسئولیت محدودیت اپ را بر عهده دارند.

گوگل قبل از ارائه اندروید 11، طرحی برای حل چالش حذف اپلیکیشن های پس زمینه ارائه کرد تا توسعه دهندگان کنترل بیشتری بر محصولات خود داشته باشند.

نسخه های جدیدتر اندروید سیستم های مدیریت منابع بهتری دارند تا به این ترتیب اپ های مهم درپس زمینه روشن بمانند. اما سازندگان تجهیزات اصلی راهی دیگر برای خاموش کردن آنها یافته اند و همین امر به بعضی توسعه دهندگان خسارت زده است.

در لیست فراوری نمایندگان موبایلی که به خاموش کردن اپ های پس زمینه مشهور هستند، نام شرکت های سامسونگ، نوکیا و وان پلاس دیده می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: ghand-pahlu.ir شناسه مطلب: 902

به "گوگل چالش خاموش کردن اپ های پس زمینه را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل چالش خاموش کردن اپ های پس زمینه را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید